دانلود پایان نامه نقش سلامت روان در رابطه بین هوش و فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان

عنوان

نقش واسطه ای سلامت روان در رابطه بین هوش و فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت زاگرس جنوبی)

عنوان انگلیسی

The role of FIMA between mental health in the relationship between intelligence and organizational culture with the organizational commitment of South Zagros company employees

رشته : مدیریت تعداد صفحه : 113
فرمت فایل : ورد قابل ویرایش نوع فایل : doc-docx
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این پایان نامه در 113 صفحه با عنوان "نقش واسطه ای سلامت روان در رابطه بین هوش و فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان شرکت زاگرس جنوبی" نوشته شده و به صورت کامل و جامع این موضوع را مورد بررسی قرار داده است که با مطالعه آن میتوانید تحقیق خود را به نحو احسن تکمیل کنید. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پایان نامه مدیریت
قیمت دانلود
28,900تومان
توضیحات

رابطه بین هوش و فرهنگ سازمانی

این پایان نامه که خلاصه آن در زیر توضیح داده شده است برای مطالعه ی شما دانشجویان عزیز بسیار مناسب است و از آن می توانید در پایان نامه خود (در صورت موضوع مشابه) استفاده نمایید. هدف از قرار دادن این پایان نامه ها آشنایی شما دانشجویان با موضوع هست که این مورد کمک شایانی برای شما خواهد کرد تا تحقیق خود را به صورت کامل و جامع بنویسید و دفاع نمایید.

پایان نامه نقش واسطه ای سلامت روان در رابطه بین هوش و فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان شرکت زاگرس جنوبی، یک تحقیق گام به گام است که به بررسی ابعاد مختلف این روابط پرداخته است. این پژوهش به دنبال روشن کردن نقش اساسی سلامت روان به عنوان واسطه ای برای تعهد سازمانی می‌باشد.

روش تحقیق
در این تحقیق، 306 نفر از کارکنان شرکت نفت زاگرس جنوبی به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شدند. برای بررسی روابط میان هوش سازمانی و فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی، از پرسشنامه های استانداردی استفاده شد. این پرسشنامه ها روایی و پایایی لازم را داشته و توسط ضریب آلفای کرونباخ تایید شده‌اند.

تحلیل نتایج
نتایج حاصل از تحقیق نشان می‌دهد که هوش سازمانی و فرهنگ سازمانی ارتباط مستقیم با تعهد سازمانی کارکنان دارند. بر اساس آمارها، سلامت روان نیز نقشی مهم به عنوان واسطه ای در این روابط ایفا می‌کند. این نتایج نشان می‌دهد که کارکنانی که در یک فضای سازمانی با هوش بالا و فرهنگ سازمانی مثبت کار می‌کنند، تعهد سازمانی بیشتری دارند.

پیشنهادات برای بهبود:
بر اساس یافته‌های این تحقیق، می‌توان بهبوداتی در ساختار هوش سازمانی و فرهنگ سازمانی پیشنهاد کرد. تسهیلاتی برای افزایش سلامت روان کارکنان نیز می‌تواند تعهد سازمانی را افزایش دهد. به عنوان مثال، اجرای دوره‌های آموزشی برای مدیران جهت افزایش هوش سازمانی و ایجاد فرهنگ مثبت.

هوش و فرهنگ

نتیجه‌گیری:
در ختم این تحقیق، روابط پیچیده میان هوش سازمانی، فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی به دقت بررسی شدند. این مطالعه نشان می‌دهد که نقش مثبت سلامت روان در افزایش تعهد سازمانی بیانگر اهمیت بهبود سیستم‌های سازمانی می‌باشد.

*

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه نقش سلامت روان در رابطه بین هوش و فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یک =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.