عنوان |
تشخیص ارزشیابی کاذب در مدارس |
سال تهیه : 1402 | تعداد صفحه : 8 |
فرمت فایل : docx | نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش |
کیفیت : طلایی | مناسب : دانشجویان |
پرسشنامه تشخیص ارزشیابی کاذب در مدارس یک ابزار است که برای شناسایی و ارزیابی رفتارها و عملکردهای کاذب در مدارس استفاده می شود. این پرسشنامه به منظور تشخیص افرادی که به طور قابل توجهی در ارزیابی خود پوشش واقعیت را ندارند طراحی شده است.
در مدارس، ارزشیابی صحیح و دقیق از عملکرد و توانایی های دانشآموزان و معلمان بسیار مهم است. با این حال، برخی افراد ممکن است سعی کنند با استفاده از روش ها و رفتارهای کاذب، عملکردهای خود را بهبود بخشند یا نقاط ضعف خود را پنهان کنند.
این پرسشنامه شامل سوالاتی است که به منظور شناسایی رفتارها و عملکردهای کاذب طراحی شده است. این سوالات می توانند شامل موارد زیر باشند:
1. آیا شما در ارزیابی خود پوشش واقعیت را ندارید؟
2. آیا شما تلاش می کنید عملکردهای خود را بهبود بخشید یا نقاط ضعف خود را پنهان کنید؟
3. آیا شما از روش های کاذب برای ارزیابی عملکرد دانشآموزان یا معلمان استفاده می کنید؟
4. آیا شما به منظور ایجاد تصویری مثبت از خود یا دیگران، از رفتارهای کاذب استفاده می کنید؟
5. آیا شما به منظور جلب توجه یا محبوبیت، عملکردهای خود را تحمیل می کنید؟
به طور کلی پاسخ به این سوالات و تشخیص عملکردهای کاذب در مدارس می تواند به مدیران و مشاوران مدرسه کمک کند تا افرادی که به طور قابل توجهی در ارزیابی خود پوشش واقعیت را ندارند را شناسایی کنند. با شناسایی این افراد، میتوان برنامه های مناسبی را برای بهبود رفتارها و عملکردهای آن ها طراحی کرد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.