دانلود پرسشنامه انعطاف پذیری منابع انسانی مدل فرو

عنوان

مطالعه ای بر انعطاف پذیری منابع انسانی

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 6
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی موضوع انعطاف پذیری منابع انسانی مدل فرو به صورت ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
6,300تومان
توضیحات

هدف اصلی پرسشنامه انعطاف پذیری منابع انسانی مدل فرو:

پرسشنامه انعطاف پذیری منابع انسانی مدل فرو، یک ابزار اندازه‌گیری است که برای سنجش سطح انعطاف پذیری منابع انسانی در سازمان‌ ها استفاده می‌شود. این پرسشنامه براساس مدل فرو توسعه داده شده است که توسط ریچارد وود در سال 1992 ارائه شده است.

این پرسشنامه شامل چهار بُعد است که عبارتند از:

1. انعطاف‌ پذیری ساختاری: این بُعد به میزان توانایی سازمان در تغییر ساختار و سازماندهی منابع انسانی در پاسخ به تغییرات خارجی و داخلی اشاره دارد.

2. انعطاف‌ پذیری فرهنگی: این بُعد به میزان توانایی سازمان در تغییر فرهنگ سازمانی و ارزش‌ ها و باورهای مربوط به منابع انسانی اشاره دارد.

3. انعطاف‌ پذیری سیستمی: این بُعد به میزان توانایی سازمان در تغییر سیستم‌ ها و فرآیندهای مرتبط با منابع انسانی اشاره دارد.

4. انعطاف‌ پذیری فردی: این بُعد به میزان توانایی فردانه‌ ها در پذیرش تغییرات و تطابق با نیازهای جدید در زمینه منابع انسانی اشاره دارد.

منابع

پرسشنامه انعطاف پذیری منابع انسانی مدل فرو، با استفاده از سوالات مرتبط با هر یک از بُعدهای مدل فرو، سطح انعطاف پذیری منابع انسانی در سازمان را سنجیده و تحلیل می‌کند. این پرسشنامه می‌ تواند به سازمان‌ ها کمک کند تا نقاط قوت و ضعف خود را در زمینه انعطاف پذیری منابع انسانی شناسایی کنند و برنامه‌ های مناسبی را برای بهبود این سطح طراحی کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه انعطاف پذیری منابع انسانی مدل فرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شانزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.