عنوان |
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند |
سال تهیه : 1402 | تعداد صفحه : 8 |
فرمت فایل : docx | نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش |
کیفیت : طلایی | مناسب : دانشجویان |
پرسشنامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند یک ابزار تحقیقاتی است که به منظور بررسی عواملی که بر ارزش ویژه یک برند تأثیر می گذارند، طراحی شده است. این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی است که به بررسی عوامل مختلفی مانند وفاداری مشتریان، شناخت برند، تجربه مشتری، ارتباطات بازاریابی و سایر عوامل مرتبط با ارزش ویژه برند می پردازد.
این پرسشنامه شامل 26 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف 5 درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه 4 بعد وفاداری به برند، کیفیت اداراک شده برند، تداعی برند و آگاهی از برند را مورد سنجش قرار می دهد.
هدف اصلی از استفاده از این پرسشنامه، درک بهتری از عواملی که می توانند به ارتقای ارزش ویژه برند کمک کنند، است.
این پرسشنامه می تواند به کسب و کارها و برندها کمک کند تا بهترین استراتژی ها و راهکارهای بازاریابی را برای افزایش ارزش ویژه برند خود شناسایی و اجرا کنند.
پرسشنامه معمولاً توسط تحقیق گران یا متخصصان بازاریابی و برندینگ طراحی می شود و به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات مورد نیاز برای تحلیل عوامل موثر بر ارزش ویژه برند استفاده می شود.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.