دانلود پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف

عنوان

بررسی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 5
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پرسشنامه به بررسی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پرسش نامه آماده
قیمت دانلود
12,000تومان
توضیحات

ارزیابی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف:

پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف، یک ابزار تحقیقاتی است که به کمک آن می‌ توان عوامل مختلفی که در انتخاب بازار هدف تأثیرگذار هستند را شناسایی و ارزیابی کرد. این پرسشنامه معمولاً شامل سوالاتی در مورد جوانب مختلفی از بازار هدف مانند نیازها و ترجیحات مشتریان، رقبا، قابلیت‌ های شرکت، فرصت‌ ها و تهدیدهای بازار و … می‌ باشد.

این پرسشنامه در 5 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 22 پرسش یا گویه و دارای 6 خرده مقیاس می باشد. لازم به توضیح است که فایل مقاله بیس یا پایه مورد استفاده در این پرسشنامه نیز در داخل محصول قرار داده شده است. این پرسشنامه دارای روایی و پایایی بوده و تفسیر و نمره گذاری آن نیز انجام شده است. در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از این پرسشنامه قرار داده شده است:

انتخاب بازار هدف

این پرسشنامه دارای 22 سوال بوده و هدف آن بررسی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف (سودآوری، توانایی رقابت، رشد بازار، قابل دسترسی بودن، استفاده از فن آوری، اندازه بازار) است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده است.

با استفاده از این پرسشنامه، محققان و کسب‌ و کارها می‌ توانند به دقت عوامل مختلفی که در انتخاب بازار هدف تأثیرگذار هستند را بررسی کرده و ارزیابی نمایند. این اطلاعات می‌ تواند به آن‌ ها کمک کند تا تصمیمات بهتری در مورد انتخاب بازار هدف خود بگیرند و استراتژی‌ های مناسب‌ تری را برای ورود به بازار هدف خود اتخاذ کنند.

عوامل

این پرسشنامه می‌ تواند به عنوان یک ابزار مفید برای تحقیقات بازاریابی و برنامه‌ریزی استراتژیک استفاده شود و به کسب‌ و کارها کمک کند تا به شناخت بهتری از بازار هدف خود دست یابند و تصمیمات منطقی‌ تری را در مورد آینده تجارت خود بگیرند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پرسشنامه ارزیابی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + ده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.