عنوان |
نگاهی بر مفهوم بازاریابی اجتماعی |
سال تهیه : 1403 | تعداد اسلاید : 30 |
فرمت فایل : pptx-ppt | نوع فایل : پاورپوینت |
کیفیت : طلایی | مناسب : دانشجویان |
بازاریابی اجتماعی مفهومی در بازاریابی است که معتقد است یک شرکت یا سازمان باید تصمیمات بازاریابی را نه تنها با در نظر گرفتن خواستههای مصرفکننده، بلکه نیازهای شرکت و همچنین منافع بلندمدت جامعه تعیین کند. به عبارت دیگر، بازاریابی اجتماعی به دنبال ایجاد تعادل بین سودآوری شرکت، رضایت مشتری و رفاه جامعه است. این نوع بازاریابی بر روی تغییر رفتارِ افراد به منظور بهبود رفاه فردی و اجتماعی تمرکز دارد.
این پاورپوینت در 30 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 4 آن قرار داده شده است:
تفاوت بازاریابی اجتماعی با بازاریابی سنتی:
در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 23 این پاورپوینت قرار داده شده است:
مزایای بازاریابی اجتماعی:
نمونههایی از بازاریابی اجتماعی:
بازاریابی اجتماعی یک ابزار قدرتمند برای ایجاد تغییر مثبت در جامعه است. با استفاده از اصول بازاریابی اجتماعی، شرکتها و سازمانها میتوانند به حل برخی از مهمترین مشکلات جامعه کمک کنند و در عین حال به اهداف خود نیز دست یابند.
فهرست مطالب:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.