دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم بازاریابی اجتماعی

عنوان

نگاهی بر مفهوم بازاریابی اجتماعی

سال تهیه : 1403 تعداد اسلاید : 30
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی مفهوم بازاریابی اجتماعی به صورت قابل ویرایش در 30 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
34,000تومان
توضیحات

بازاریابی اجتماعی چیست؟

بازاریابی اجتماعی مفهومی در بازاریابی است که معتقد است یک شرکت یا سازمان باید تصمیمات بازاریابی را نه تنها با در نظر گرفتن خواسته‌های مصرف‌کننده، بلکه نیازهای شرکت و همچنین منافع بلندمدت جامعه تعیین کند. به عبارت دیگر، بازاریابی اجتماعی به دنبال ایجاد تعادل بین سودآوری شرکت، رضایت مشتری و رفاه جامعه است. این نوع بازاریابی بر روی تغییر رفتارِ افراد به منظور بهبود رفاه فردی و اجتماعی تمرکز دارد.

این پاورپوینت در 30 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 4 آن قرار داده شده است:

تاریخچه بازاریابی اجتماعی

تفاوت بازاریابی اجتماعی با بازاریابی سنتی:

  • هدف: هدف بازاریابی سنتی افزایش فروش و سودآوری شرکت است، در حالی که هدف بازاریابی اجتماعی ایجاد تغییر مثبت در جامعه است.
  • مخاطب: مخاطب بازاریابی سنتی مصرف‌کننده است، در حالی که مخاطب بازاریابی اجتماعی جامعه است.
  • پیام: پیام بازاریابی سنتی بر مزایای محصول یا خدمات تمرکز دارد، در حالی که پیام بازاریابی اجتماعی بر مزایای تغییر رفتار تمرکز دارد.
  • ارزیابی: بازاریابی سنتی با سهم بازار و فروش سنجیده می‌شود، در حالی که بازاریابی اجتماعی با تغییر رفتار و رفاه جامعه سنجیده می‌شود.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 23 این پاورپوینت قرار داده شده است:

مراحل

مزایای بازاریابی اجتماعی:

  • ایجاد وجهه مثبت برای شرکت: تعهد به مسائل اجتماعی می‌تواند به ارتقای وجهه شرکت و افزایش وفاداری مشتریان کمک کند.
  • جذب مشتریان جدید: مصرف‌کنندگان بیشتری به دنبال خرید از شرکت‌هایی هستند که به مسئولیت اجتماعی خود عمل می‌کنند.
  • افزایش سودآوری: در بلندمدت، بازاریابی اجتماعی می‌تواند به افزایش سودآوری شرکت منجر شود، زیرا به ایجاد جامعه‌ای سالم‌تر و ثروتمندتر کمک می‌کند.
  • ایجاد تغییر مثبت در جامعه: بازاریابی اجتماعی می‌تواند برای حل برخی از مهم‌ترین مشکلات جامعه، مانند فقر، گرسنگی، بیماری و آموزش، مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه‌هایی از بازاریابی اجتماعی:

  • کمپین‌های تشویق به رانندگی ایمن
  • کمپین‌های ترویج واکسیناسیون
  • کمپین‌های آگاهی‌رسانی در مورد سوء استفاده از مواد مخدر
  • کمپین‌های تشویق به حفظ محیط زیست
  • و …

بازاریابی اجتماعی یک ابزار قدرتمند برای ایجاد تغییر مثبت در جامعه است. با استفاده از اصول بازاریابی اجتماعی، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند به حل برخی از مهم‌ترین مشکلات جامعه کمک کنند و در عین حال به اهداف خود نیز دست یابند.

اجتماعی

فهرست مطالب:

  • تاریخچه
  • تعریف
  • بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار
  • قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار
  • ترکیب رویکردهای سه گانه آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار
  • ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی
  • مبادله
  • مشتری محوری
  • رقابت
  • تمایل مداوم برای اصلاح محصول
  • آمیزه بازاریابی
  • مراحل اجرای یک برنامه بازاریابی اجتماعی
  • SMART Model

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم بازاریابی اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.