دانلود تحقیق مروری بر خواص حرارتی نانو کامپوزیت های PVC: مروری بر پژوهش ها

عنوان

نگاهی بر خواص حرارتی pvc (پلی وینیل کلراید)

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 81
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این تحقیق در مورد موضوع خواص حرارتی نانو کامپوزیت های PVC می باشد که در 81 صفحه به صورت قابل ویرایش در اختیار شما دانشجویان و پژوهشگران گرامی قرار گرفته است. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

تحقیق آماده
قیمت دانلود
54,000تومان
توضیحات

پلی وینیل کلراید چیست؟

نانوکامپوزیت های PVC (پلی وینیل کلراید)، موادی هستند که با ترکیب نانوذرات با اندازه نانومتری با ماتریس PVC تشکیل می شوند. این نانوذرات می توانند از مواد مختلفی مانند نانو لوله های کربنی (نانوتیوب ها)، نانوذرات سیلیکا، نانوذرات آلومینیوم و غیره تشکیل شوند و دارای انواع مختلفی می باشد.

این تحقیق به صورت جامع در 81 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و دارای 5 فصل و منابع در انتهای آن می باشد. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از این تحقیق قرار داده شده است:

PVC

خواص حرارتی نانوکامپوزیت های PVC به دلیل وجود نانوذرات، به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

برخی از خواص حرارتی PVC:

1. پایداری حرارتی: با افزایش مقدار نانو ذرات در ماتریس PVC، پایداری حرارتی نانو کامپوزیت ها بهبود می یابد. این به معنای مقاومت بیشتر در برابر تغییرات دمایی و حرارت است.

2. مقاومت به آتش: نانوکامپوزیت های PVC با افزودن نانو ذرات مقاوم به آتش می شوند. این خاصیت می تواند در کاربردهایی که نیاز به مقاومت در برابر حرارت و آتش دارند، مانند صنایع ساختمانی و خودروسازی، مفید باشد.

3. رسانایی حرارتی: با افزایش مقدار نانو ذرات هادی در نانوکامپوزیت ها، رسانایی حرارتی آنها افزایش می یابد. این خاصیت می تواند در کاربردهایی که نیاز به انتقال حرارت به طور موثر دارند، مانند صنایع الکترونیکی و حرارتی، مفید باشد.

4. چسبندگی حرارتی: نانو کامپوزیت های PVC با افزودن نانوذرات بهبود قابل توجهی در چسبندگی حرارتی خود دارند. این خاصیت می تواند در کاربردهایی که نیاز به اتصال حرارتی قوی دارند، مانند صنایع الکترونیکی و خودروسازی، مفید باشد.

5. مقاومت به اکسیداسیون: نانو کامپوزیت های PVC با افزودن نانو ذرات مقاومت بهتری در برابر اکسیداسیون دارند. این خاصیت می تواند در کاربردهایی که نیاز به مقاومت در برابر اکسیداسیون دارند، مانند صنایع شیمیایی و الکتروشیمیایی، مفید باشد.

در ادامه، تصویر مربوط به بخش دیگری از این تحقیق قرار داده شده است:

آنالیز حرارتی

به طور کلی، افزودن نانوذرات به ماتریس PVC می تواند خواص حرارتی آن را بهبود داده و کاربردهای گسترده ای را در صنایع مختلف فراهم کند.

پلی وینیل کلراید

شامل:

  1. مروری بر pvc و نانو کامپوزیت های pvc
  2. مروری بر پژوهش هایانجام شده
  3. مراحل انجام آزمایش
  4. بحث و بررسی
  5. نتیجه گیری و پیشنهادات
  6. فهرست منابع

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود تحقیق مروری بر خواص حرارتی نانو کامپوزیت های PVC: مروری بر پژوهش ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.