دانلود تحقیق آشنایی با زیرساخت های اینترنت و شبکه های کامپیوتری

عنوان

نگاهی بر زیر ساخت های اینترنت

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 7
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این تحقیق در مورد زیرساخت های اینترنت و شبکه های کامپیوتری در 6 صفحه به صورت ورد قابل ویرایش آماده شده است. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

تحقیق آماده
قیمت دانلود
9,000تومان
توضیحات

زیرساخت های اینترنت و شبکه های کامپیوتری شامل تمام تجهیزات فیزیکی و نرم افزاری است که برای اتصال دستگاه ها به یکدیگر و ارسال اطلاعات در شبکه استفاده می شود.

این تحقیق در 6 صفحه تهیه شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

زیرساخت اینترنت

زیرساخت های اینترنت و شبکه های کامپیوتری

1. سخت افزار: این شامل تجهیزات فیزیکی مانند روترها، سوئیچ ها، مودم ها، کابل ها، آنتن ها و سرورها است که برای اتصال دستگاه ها به یکدیگر و ارسال اطلاعات در شبکه استفاده می شوند.

2. نرم افزار: این شامل سیستم عامل ها، پروتکل ها، نرم افزار های مدیریت شبکه و برنامه های کاربردی است که برای مدیریت و اجرای عملیات شبکه استفاده می شوند.

3. پروتکل ها: این بسته های قوانین و دستورات است که برای مبادله اطلاعات بین دستگاه ها در شبکه استفاده می شوند. مثال هایی از پروتکل ها شامل TCP/IP، HTTP، FTP و DNS است.

4. توپولوژی: این شامل ساختار فیزیکی یا لایه بندی شبکه است که نحوه اتصال دستگاه ها به یکدیگر را تعیین می کند. مثال هایی از توپولوژی ها شامل شبکه های ستاره، حلقه، درخت و شبکه های پوششی است.

5. امنیت: این شامل مجموعه اقدامات و فناوری ها است که برای حفاظت از شبکه در برابر حملات و نفوذ استفاده می شود. مثال هایی از فناوری های امنیتی شامل فایروال، رمزنگاری و تشخیص تهدیدات است.

6. مدیریت: این شامل فرآیندها و ابزارهای مورد استفاده برای مانیتورینگ، پیکربندی و مدیریت شبکه است. مدیریت شبکه شامل مسائل مانند تعیین منابع، پشتیبانی فنی و رفع اشکال است.

زیرساخت اینترنت

این فقط یک مرور کلی بر زیرساخت های اینترنت و شبکه های کامپیوتری است. برای درک دقیق تر و جزئیات بیشتر، می توانید در مورد هر یک از این موارد به صورت جداگانه تحقیق کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود تحقیق آشنایی با زیرساخت های اینترنت و شبکه های کامپیوتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.