دانلود تحقیق آشنایی با مفهوم حسابرسی داخلی

عنوان

مطالعه ای بر حسابرسی داخلی

سال تهیه : 1403 تعداد صفحه : 18
فرمت فایل : docx نوع فایل : word (ورد) قابل ویرایش
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این تحقیق در مورد مفهوم حسابرسی داخلی به صورت فایل ورد (word) قابل ویرایش در 18 صفحه می باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

تحقیق آماده
قیمت دانلود
33,000تومان
توضیحات

صفر تا صد حسابرسی داخلی

حسابرسی داخلی یک فرآیند مستقل و منظم است که توسط یک گروه حسابرس داخلی یا تیم حسابرسی در یک سازمان انجام می‌ شود. این فرآیند شامل بررسی و ارزیابی عملکرد و عملیات مالی، مدیریت ریسک، کنترل‌ های داخلی و توافقات مالی سازمان است.

این تحقیق در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

حسابرسی داخلی

هدف اصلی این فرآیند، اطمینان حاصل کردن از اینکه فعالیت‌ ها و عملیات مالی سازمان به طور موثر و کارآمد انجام می‌ شوند و کنترل‌ های مناسب برای مدیریت ریسک‌ ها و حفظ صحت و صداقت اطلاعات مالی و مدیریتی وجود دارند.

حسابرس داخلی مسئولیت ارائه گزارش‌ هایی به مدیران اجرایی و هیئت‌ های نظارتی سازمان دارد که شامل نقاط قوت و ضعف در سیستم کنترل داخلی و پیشنهادات برای بهبود‌های لازم است. این گزارشات معمولاً بهبود عملکرد سازمان را تسهیل می‌ کنند و به مدیران کمک می‌ کنند تا تصمیمات بهتری بگیرند.

حسابرسی داخلی

به طور کلی، یک فرآیند حیاتی برای حفظ شفافیت، صحت و صداقت اطلاعات مالی و مدیریتی سازمان است و به عنوان یک ابزار مدیریتی، بهبود عملکرد و کارآمدی سازمان را تضمین می‌ کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود تحقیق آشنایی با مفهوم حسابرسی داخلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شانزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.