دانلود شبیه سازی استخراج ویژگی سیگنال قلب با تبدیل ویولت در متلب

خلاصه:

در این پروژه ویژگی سیگنال قلبی یا همان سیگنال ECG با روش استخراج پیکهای R , QRS و با استفاده تبدیل ویولت و در نرم افزار متلب استخراج شده است. فایل شبیه سازی در نرم افزار متلب شامل کدهای متلب و دو فایل ضبط شده ضربان قلب در فرمت .wav است که بلافاصله بعد ازخرید در اختیار محققان عزیز قرار خواهد گرفت.

متلب
قیمت دانلود مقاله
52,000تومان
گزارشکار: دارد (گزارشکار کامل 35 صفحه ای در قالب فایل ورد که به تشریح کلیات شبیه سازی و کدنویسی ها پرداخته است) شبیه سازی : دارد (دو ام فایل متلب)
شرح موضوع

استخراج ویژگی سیگنال قلب (ECG)

سیگنال قلبی یا ECG یکی از سیگنال های مهم در پزشکی است که استخراج و تحلیل درست آن در درمان بیماری ها و پیشگیری از وقوع بیماری های قلبی بسیار موثر است. یکی از روش های استخراج سیگنال قلبی استفاده از تبدیل ویولت است.

تبدیل ویولت یکی از دستاوردهای نسبتا جدید ریاضیات است، که بر پایه چندین دهه تحقیق در تجزیه و تحلیل بدست آمده است؛ امروزه کاربردهای زیادی در زمینه تبدیل ویولت در بسیاری از زمینه های علم و مهندسی و امکانات جدید برای درک جنبه های ریاضی ارائه و معرفی شده اند.

تبدیل ویولت، با استفاده از “موجک” انجام می شود. موجک یک تابع خاص با میانگین صفر است، موجک در فضا به صورت موضعی در نظر گرفته شده است. از این رو، ارتباط نزدیک تر بین توابع خاص و ضرایب آنها امکان پذیر است و ثبات عددی بیشتر در بازسازی و محاسبات را فراهم می کند.

هر برنامه ای که بر مبنای تبدیل فوریه است، می تواند با استفاده از موجک ها به هم متصل شود و این پروژه با استفاده از تبدیل ویولت در نرم افزار متلب سیگنال قلبی استخراج شده است.

در ادامه یک نمونه از شکل موج خروجی حاصل از نتایج شبیه سازی ها در نرم افزار نشان داده شده است.

سیگنال قلبی

سیگنال قلبی


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی استخراج ویژگی سیگنال قلب با تبدیل ویولت در متلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.