دانلود سمینار مطالعه ای بر هارمونیک های ولتاژی در نیروگاه های توان بادی

خلاصه:

در دهه گذشته، تولید برق بادی با سرعت بسیار زیادی رو به رشد بوده است و تاثیرش بر شبکه قدرت قابل توجه است. مثل نیروگاه متداول، نیروگاه برق بادی (WPP) باید اطمینان دهد که کیفیت توان تحویل داده شده به شبکه، عالی است. در عین حال، توربین باد قادر به کار به نحو ایمن برای اغتشاش های کوچک حاصل از شبکه باشد. هارمونیک ها یکی از معمول ترین مسائل کیفیت توان است که توسط WPP های بزرگ مدنظر قرار گرفته است و این بخاطر فرکانس کلیدزنی زیاد مبدل های قدرت و رفتار غیرخطی احتمالی از جانب ماشین های الکتریکی (مولد، ترانسفورماتور، راکتورها (سلف ها)) درون یک نیروگاه می باشد. این سمینار خلاصه ای از مهمترین مسائل مرتبط با هارمونیک های ولتاژ در WPP ها را ارائه می دهد.

قیمت دانلود مقاله
39,000تومان
گزارشکار: ندارد شبیه سازی : ندارد
شرح موضوع

هارمونیک ولتاژ در نیروگاه بادی

با رشد رو به افزایش نیروگاه های برق بادی (WPP ها) از نظر اندازه و تلفیق آنها در شبکه های قدرت جهانی، درک عمیق تر از تاثیرات تولید برق بادی بر بهره برداری از سیستم قدرت لازم است. این رشد پیوسته و مداوم باعث بوجود آمدن استانداردها و آیین نامه های شبکه جدید با هدف برقراری دستورالعمل هایی برای تلفیق موفق WPP ها در شبکه، شده است. یکی از چندین جنبه های فنی تلفیق WPP، اهمیت حفظ کیفیت توان تولید شده توسط توربین های باد است. مانند نیروگاه های متداول، WPP ها برای ارائه انرژی به سیستم برق با کیفیت توان خوب (یعنی ولتاژ و فرکانس ثابت، حداقل اغتشاشات، آلودگی هارمونیک کم) لازم می باشند تا قابلیت اطمینان و پایداری را تضمین کنند و مشتریان متصل شده به شبکه سیستم قدرت را راضی نگه دارند. از آنجا که WPP ها در شبکه اصلی تلفیق شده اند، اعوجاج هارمونیک یکی از مسائل مرتبط با کیفیت توان بوده است که در این سمینار به بررسی کامل آن پرداخته شده است.

این سمینار برای دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق آماده شده و ساختارهای استاندارد یک سمینار جامع نیز در آن رعایت گردیده است. شما دانشجوی گرامی می توانید به واسطه مطالعه این سمینار، با ساختارهای کلی آن آشنا شده و همچنین موضوعات جدیدی را نیز برای اهداف دانشگاهی خود از آن استخراج نمایید. این سمینار در 44 صفحه در قالب فایل ورد (WORD) و PDF داخل بسته قرار داده شده است


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود سمینار مطالعه ای بر هارمونیک های ولتاژی در نیروگاه های توان بادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.