دانلود نمونه سوالات استخدامی کتاب دولت اسلامی، آیت الله خامنه ای، نشر معارف انقلاب

عنوان

کتاب دولت اسلامی، آیت الله خامنه ای، نشر معارف انقلاب

سال تهیه : 1402 تعداد صفحات : 21
فرمت فایل : pdf نوع فایل : pdf
کیفیت : طلایی مناسب : داوطلبان آزمون استخدامی

این پکیج شامل نمونه سوالات استخدامی از کتاب دولت اسلامی، آیت الله خامنه ای، نشر معارف انقلاب می باشد که در قالب فایل pdf تهیه شده و تمامی سوالات دارای پاسخ می باشند. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

نمونه سوالات استخدامی
قیمت دانلود
39,000تومان
توضیحات

دولت آرمانی اسلامی

دستیابی به جامعه‌ای ایده‌آل، همواره دغدغه‌ی اندیشمندان و رهبران جوامع بشری بوده است. در اسلام نیز، مفهوم “دولت اسلامی” به عنوان جامعه‌ای مطلوب و آرمانی مطرح شده است. با وجود تلاش‌های صورت‌گرفته، هنوز تا رسیدن به جامعه‌ی ایده‌آل اسلامی فاصله‌ی زیادی وجود دارد.

با وجود این چالش‌ها، نباید امید به تحقق دولت اسلامی را از دست داد. این امر، نیازمند شناخت دقیق مبانی و نقشه راه صحیح است.

مبانی دولت اسلامی:

  • نظام امت و امامت: شناخت صحیح این نظام، رکن اصلی تشکیل دولت اسلامی است.
  • قانون اساسی: ارائه تصویر کلی از دولت مطلوب اسلامی، ترسیم وظایف و اختیارات ارکان مختلف و تعیین خطوط کلی سیاست‌ها، ضرورتی انکارناپذیر است.
  • دولتمردان صالح: حاکمان و مدیران جامعه باید از نظر منش و روش، الگوی مردم باشند و تعهد و تخصص لازم را برای اداره جامعه بر اساس آموزه‌های اسلامی داشته باشند.
  • الگوها و نظامات اسلامی: ارائه الگوهای اسلامی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، گامی مهم در جهت تحقق دولت اسلامی است.
  • نهادها و دستگاه‌های انقلابی: تشکیل نهادها و دستگاه‌هایی با ساختار و کارکردی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی، برای تحقق اهداف دولت اسلامی ضروری است.

جهت دریافت پکیج کامل نمونه سوالات عمومی می توانید به دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70٪ و بالاتر مراجعه نمایید.

این پکیج شامل نمونه سوالات استخدامی کتاب دولت اسلامی، آیت الله خامنه ای، نشر معارف انقلاب می باشد. تمامی سوالات دارای پاسخ هستند و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات این پکیج قرار داده شده است:

دولت اسلامی

نقشه راه:

  • جهاد تبیین: تبیین صحیح مبانی و اهداف دولت اسلامی، زمینه‌ساز تحقق آن خواهد بود.
  • تربیت و آموزش: تربیت نسلی متعهد، متخصص و کارآمد، از ارکان اصلی تشکیل دولت اسلامی است.
  • مشارکت مردم: مشارکت فعال و آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، نقشی کلیدی در تحقق دولت اسلامی دارد.

دستیابی به دولت اسلامی، آرمانی قابل تحقق است. با شناخت دقیق مبانی و ترسیم نقشه راه صحیح، می‌توان به این هدف والا دست یافت.

نقد و بررسی‌ها
  1. دانیال ابراهیمی

    عالی‌

    • bagher

      مرسی از دیدگاهتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.