دانلود شبیه سازی مقاله مزایای رابط های الکترونیک قدرت برای سیستم های انرژی پراکنده

عنوان فارسی

مزایای رابط های الکترونیک قدرت برای سیستم های انرژی پراکنده

عنوان انگلیسی

Benefits of Power Electronic Interfaces for Distributed Energy Systems

کلمات کلیدی

انرژی پراکنده (DE)؛ تولید پراکنده (DG)؛ جریان خطا؛ اتصال؛ رابط؛ اینورتر؛ ریزشبکه؛ الکترونیک قدرت (PE)؛ کیفیت توان

درسهای مرتبط

الکترونیک قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 32
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
88,700تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Energy Conversion (مجله تبدیل انرژی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : گزارشکار مختصر دارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

الکترونیک قدرت در سیستم انرژی پراکنده

سیستم های انرژی پراکنده (DE) که همچنین تولید پراکنده (DG) نامیده می شود، سیستم های انرژی واقع شده یا نزدیک به نقطه مصرف می باشند. این سیستم ها که معمولاً از 1 kW تا 10 MW تغییرات توان دارند می توانند برق و در بعضی موارد حرارت فراهم کنند. سیستم های DE مزیت های بالقوه بسیار زیادی برای هم مصرف کننده و هم تامین کننده برق دارند و انعطاف پذیری الکتریکی و امنیت انرژی را افزایش داده اند. برای مشتری، این مزیت ها شامل این موارد می باشند: کاهش نوسانات برق، افزایش قابلیت اطمینان و بهبود کیفیت توان. مزیت های بالقوه بسیاری برای تامین کننده انرژی وجود دارند که می توان آزاد شدن ظرفیت خط، کاهش ازدحام در انتقال و توزیع، تعویق سرمایه گذاری بر شبکه و بهبود بهره برداری از دارایی های شبکه و توانایی سیستم DE در ارائه خدمات جانبی، مانند پشتیبانی و پایداری ولتاژ، پشتیبانی ولت آمپر راکتیو (VAR) و رزروهای پیشآمدی را نام برد. براساس شرایط اقتصادی، یک سری کاربرد برای سیستم های DE بوجود آمده است که می توان، توان پشتیبان و اضطراری، توان بار مبنا و پیک سازی توان علاوه بر ارائه یک گزینه حرارت و توان ترکیبی (CHP) در صورتی که مشتری بتواند از حرارت تولید شده توسط سیستم DE استفاده کند، نام برد. برای افزایش فایده سیستم های DE و کاهش اثرات بالقوه، می توان از رابط های الکترونیک قدرت (PE) برای تلفیق DE با سیستم قدرت الکتریکی موجود استفاده نمود. رابط های PE قابلیت های منحصربفردی را در مقایسه با فنآوریهای اتصال سنتی، فراهم می کند. با کاهش قیمت PE و سیستم های کنترل مربوطه، این نوع رابط های اتصال، همراه با مزیت هایشان، کاربردهای بسیار بیشتری با همه نوع سیستم های DE پیدا خواهند کرد. این پروژه، مسائل تلفیق سیستم را مورد بررسی قرار می دهد و در مورد مزیت های استفاده از رابط های PE برای یک سری از کاربردهای DE بحث می کند.

این پروژه، انواع پایه و جنبه های فنآوری PE را برای کاربردهای DE توصیف می کند. همچنین، مزیت های مشهود استفاده از رابط های PE برای اتصال سیستم های DE به همدیگر را مورد بحث و ارزیابی قرار می دهد. طراحی و استفاده صحیح از سیستم های مبتنی بر PE با یک روش پیمانه ای با در نظر گرفتن نیازهای کلی سیستم قابل انجام است. رابط های PE می توانند کیفیت توان مشتری را با بهبود هارمونیک ها بهبود بخشند و کلیدزنی فوق العاده سری برای بارهای حساس فراهم کنند. همچنین PE با فراهم کردن کنترل توان راکتیو و تنظیم ولتاژ در نقطه اتصال سیستم DE، می تواند مزیت هایی برای سیستم قدرت الکتریکی متصل شده فراهم کند. یکی از خاصیت های منحصربفرد یک رابط PE، توانایی کاهش یا حذف اثرات جریان خطا از سیستم DE و در نتیجه ممکن ساختن اثرات ناچیز بر هماهنگی (کووردیناسیون) حفاظت، می باشد. در آخر اینکه، رابط های PE انعطاف پذیری را در بهره برداری از منابع DE مختلف دیگر فراهم می کنند و می توانند بطور بالقوه هزینه های اتصالات داخلی کلی را از طریق استانداردسازی و مدولاریته، کاهش دهند.

شبیه سازی در محیط سیمولینک متلب انجام شده است و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی ها و همچنین محیط شبیه سازی قرار داده شده است. توضیحات مربوط به شبیه سازی ها نیز در قالب یک گزارشکار مختصر، ارائه شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله مزایای رابط های الکترونیک قدرت برای سیستم های انرژی پراکنده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.