دانلود شبیه سازی مقاله بازسازی مورفولوژیکی تطبیقی برای بخش بندی تصویر دانه ای

عنوان فارسی

بازسازی مورفولوژیکی تطبیقی برای بخش بندی تصویر دانه ای

عنوان انگلیسی

Adaptive Morphological Reconstruction for Seeded Image Segmentation

کلمات کلیدی

مورفولوژی ریاضیاتی؛ بخش بندی تصویر؛ بخش بندی دانه ای؛ بخش بندی طیفی

درسهای مرتبط

پردازش تصویر

تعداد صفحات انگلیسی : 14 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 59
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
34,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Image Processing (مجله پردازش تصویر)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در نرم افزار متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب بازسازی مورفولوژیکی (MR)

بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که بازسازی مورفولوژیکی (MR) توسط الگوریتم‌ های تقسیم‌ بندی تصویر با مقادیر بنیادی نظیر تبدیل حوزه آبخیر و حوزه قدرت انجام می گیرد، زیرا از قابلیت فیلتر کردن  مقادیر بنیادی (حداقل منطقه‌ای) برای کاهش بیش ‌بخش ‌بندی برخوردار است. با این وجود، MR ممکن است به اشتباه مقادیر بنیادی معنا داری را که برای انجام بخش ‌بندی دقیق مورد نیاز است را فیلتر کند. همچنین MR نسبت به مقیاس حساس است زیرا یک عنصر ساختاری تک مقیاسی مورد استفاده قرار می گیرد. در این پروژه، یک عملیات بازسازی مورفولوژیک تطبیقی ​​جدید (AMR) ارائه شده که دارای سه مزیت می باشد که بدین شرح است: ابتدا، AMR می‌تواند مقادیر بنیادی غیر مفید را به ‌طور تطبیقی فیلتر کند و در عین حال مقادیر بنیادی معنادار را حفظ نماید. دوم، از آنجائیکه از عناصر ساختاری چند مقیاسی استفاده می شود، AMR نسبت به مقیاس عناصر ساختاری حساس نیست. در نهایت، AMR دارای دو ویژگی قابل توجه است که عبارت است از افزایش یکنواختی و همگرایی که به الگوریتم‌ های تقسیم ‌بندی اولیه کمک می‌کند تا به یک تقسیم‌ بندی سلسله مراتبی مناسب دست یابند. نتایج بدست آمده از آزمایشات صورت گرفته حاکی از آن است که AMR برای بهبود عملکرد الگوریتم ‌های تقسیم‌ بندی تصویر با مقادیر بنیادی و تقسیم ‌بندی طیفی مبتنی بر مقادیر بنیادی، سودمند و موثر است. همچنین نتایج بدست آمده حاکی از آن است که، در مقایسه با چندین الگوریتم پیشرفته، الگوریتم ‌های پیشنهادی دارای نتایج بخش ‌بندی بهتری بوده و نیازمند زمان محاسباتی کمتری هستند.

این مقاله مربوط به سال 2019 بوده و شبیه سازی آن نیز در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله بازسازی مورفولوژیکی تطبیقی برای بخش بندی تصویر دانه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.