دانلود شبیه سازی مقاله تبدیل مرتبه دوم استخراج گذرا برای تحلیل سیگنال های تکانشگر

عنوان فارسی

تبدیل مرتبه دوم استخراج گذرا برای تحلیل سیگنال های تکانشگر

عنوان انگلیسی

Second-order transient-extracting transform for the analysis of impulsive-like signals

کلمات کلیدی

تحلیل زمان – فرکانس؛ تشخیص عیب بلبرینگ؛ تبدیل استخراج گذرا؛ تبدیل فشرده ساز همزمان

درسهای مرتبط

پردازش سیگنال

تعداد صفحات انگلیسی : 22 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 41
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
34,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Mechanical Systems and Signal Processing (سیستم های مکانیکی و پردازش سیگنال)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در نرم افزار متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب تبدیل مرتبه دوم استخراج گذرا

در این مقاله، یک روش تحلیل زمانی-فرکانسی وضوح بالا، به نام «تبدیل استخراج کننده گذرایی مرتبه دوم (STET) در تحلیل سیگنال های بسیار غیرایستا با مولفه های تکانه قوی برای تشخیص خرابی و خطای ماشین، پیشنهاد می شود. محدودیت های دو روش «پس پردازش» اخیراً منتشر شده براساس تحلیل نظری مدل های فرکانس متغیر مرتبه اول و دوم، به بحث گذاشته می شوند. سپس روش STET برای رفع این محدودیت، پیشنهاد می شود. پیاده سازی گسسته STET نیز در این مقاله ارائه می شود و عملکرد این روش توسط تعدادی از داده های عددی شبیه سازی شده و سه مجموعه از داده های تجربی، بررسی می شود. نتایج، اثربخشی روش پیشنهادی در تحلیل سیگنال های آلوده به نویز (نویزدار) و همچنین سیگنال های نقص یاتاقان بدست آمده تحت شرایط سرعت مختلف، را تایید می کنند.

عنصر یاتاقان، نقش مهمی در ماشین آلات دوار مانند توربین های باد، موتورهای هوایی و قطارهای سرعت بالا ایفا می کنند. متاسفانه، خرابی یاتاقان، یکی از فراوان ترین دلایل گزارش شده خرابی ماشین می باشد و تلاش های گسترده ای توسط پژوهشگران و مهندسان، صرف جلوگیری از چنین رخدادهایی صورت گرفته است. «نظارت بر شرایط مبتنی بر ارتعاش» (CM)، یکی از موثرترین روش های غیرهجومی برای شناسایی نقص یک یاتاقان بوده است که این روش در چند دهه گذشته توسط متخصصان بکار گرفته شده است. هنگامی که یک عنصر غلتان از یک سطح معیوب عبور می کند یا هنگامی که یک عنصر معیوب برروی یک سطح شیاری غلت می زند، یک سیگنال تکانه تولید می شود و سپس این سیگنال بوسیله رزونانس یا تشدید یاتاقان تقویت می شود و توسط حسگرهای ارتعاش نصب شده برروی محفظه یاتاقان، شناسایی می گردد. اما، بخاطر نویز زمینه ای و تداخل سیگنال از منابع دیگر، نقص و زدگی یاتاقان، بخصوص نقص در شرف گسترده شدن (یا قریب الوقوع) ممکن است آشکار نشده باقی بماند و در نتیجه این موضوع نشان دهنده نیاز به توسعه فنون پردازش سیگنال موثر برای تشخیص دقیق و مطمئن خرابی یاتاقان، می باشد.

این مقاله مربوط به سال 2021 بوده و شبیه سازی آن نیز در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تبدیل مرتبه دوم استخراج گذرا برای تحلیل سیگنال های تکانشگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.