دانلود شبیه سازی مقاله حالت جدیدی در تبدیل سه فاز به پنج فاز با اتصال ویژه ترانسفورماتور

عنوان فارسی

حالت جدیدی در تبدیل سه فاز به پنج فاز با استفاده از اتصال ویژه ترانسفورماتور

عنوان انگلیسی

A Novel Three-Phase to Five-Phase Transformation Using a Special Transformer Connection

کلمات کلیدی

پنج فاز؛ چند فازی؛ سه فاز؛ ترانسفورماتور؛ نسبت دورها

درسهای مرتبط

ماشین های الکتریکی

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 38
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
43,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله (این محصول دارای پاورپوینت 19 اسلایدی برای ارائه کلاسی هست)
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power Delivery (مجله تحویل توان)
ترجمه: دارد (ترجمه 23 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (6 صفحه) شبیه سازی : دارد (یک فایل شبیه سازی در محیط سیمولینک متلب با فرمت .mdl)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

تبدیل سه فاز به پنج فاز

سیستم های چند فازی (بیش از سه فاز) به دلیل مزایای ذاتی شان در مقایسه با نمونه های همتای سه فاز خود، اخیراً مرکز توجه تحقیقات قرار گرفتند. کاربردپذیری سیستم های چند فاز در تولید، انتقال و بهره برداری از توان الکتریکی مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیقات در مورد سیستم انتقال شش فاز به دلیل افزایش هزینه مسیر یابی كريدورهاي انتقال، مسائل زیست محیطی و قوانین سختگیرانه مجوزهای مختلف آغاز شد. خطوط انتقال شش فاز می توانند در مقایسه با خط استاندارد سه فاز مدار دوگانه، ظرفیت توان یکسانی را با ولتاژ فاز به فاز پایین تر و برج های کوچک و کمپکت تر ارائه کنند. هندسه برج های کمپکت شش فاز نیز ممکن است به کاهش میدان های مغناطیسی کمک کند. اخیراً تحقیقات در مورد ژنراتورهای چند فاز آغاز شده است و فقط چند منبع در دسترس قرار دارد. مطالعه حاضر در مورد تولید چند فاز، پیکربندی ژنراتور القایی شش فاز نامتقارن (دو مجموعه سیم پیچ استاتور با جابجایی 30 فاز) را به عنوان راه حلی برای استفاده در تولید انرژی های تجدید پذیر مورد بررسی قرار داده است. با توجه به نگرانی های در مورد درایوهای موتور چند فاز، اولین طرح پیشنهادی توسط وارد و هارر مدت ها پیش در سال 1969 ارائه شد و از آن زمان، تا پایان قرن گذشته تحقیقات بطور کند و پایدار انجام شد. تحقیقات در مورد سیستم های درایو چند فاز از آغاز قرن حاضر به دلیل دسترس پذیری دستگاه های نیمه هادی قابل اطمینان ارزان و پردازنده های سیگنال دیجیتال، شتاب بیشتری گرفته است.

در این پروژه یک طرح اتصال ترانسفورماتور جدید، برای تبدیل برق شبکه سه فاز به یک منبع خروجی پنج فاز پیشنهاد شده است. طرح اتصال و نمایش فازوری همراه با نسبت دورها نشان داده شده است. پیاده سازی موفقیت آمیز طرح اتصال پیشنهادی با استفاده از شبیه سازی و آزمایش شرح داده شده است. برای اثبات دوام سیستم تحول از یک موتور القایی پنج فاز تحت شرایط بارگیری استفاده می شود. پیش بینی شده است که می توان از طرح اتصال پیشنهادی در برنامه های درایو استفاده نمود و همچنین می توان استفاده آن در سیستم های انتقال قدرت چند فاز را مورد بررسی قرار داد.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار سیمولینک متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصاویر مربوط به محیط شبیه سازی و خروجی های آن قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله حالت جدیدی در تبدیل سه فاز به پنج فاز با اتصال ویژه ترانسفورماتور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.