دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل توان در جبرانسازهای VAR استاتیک

عنوان فارسی

تحلیل توان در جبرانسازهای VAR استاتیک

عنوان انگلیسی

Power analysis of static VAr compensators

کلمات کلیدی

تحلیل توان؛ جبرانساز VAR؛ توازن بار

درسهای مرتبط

کنترل توان راکتیو

تعداد صفحات انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2008 تعداد رفرنس مقاله : 7
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
43,800تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Electrical Power and Energy Systems (سیستم های انرژی و توان الکتریکی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب جبران کننده استاتیک VAR

معمولاً بارهای سه فاز منحصراً تشکیل شده بوسیله امپدانس ها در یک اتصال ستاره یا مثلث را هنگام مطالعه آنها، در نظر گرفته می شوند. برای نمونه، تعداد زیادی از کتاب های درسی هنگام بدست آوردن فرمول های توان اکتیو، راکتیو و ظاهری سیستم های سه فاز متوازن، این کار را انجام می دهند. این روش بدست آوردن، اعتبار نتایج برای بارهای پسیو را تضمین می کند، اما اعتبارشان برای بارهای اکتیو را توجیه نمی کند. هر بار پسیو سه فاز تشکیل شده تنها بوسیله امپدانس های متصل شده به هر روشی، با سه امپدانس در یک اتصال ستاره یا مثلث، معادل است. با این حال، اگر بار حاوی موتور یا ژنراتور باشد، توصیف آن بوسیله منابع ولتاژ یا جریان همراه با امپدانس، لازم می شود. بر این اساس، یک بار اکتیو حاصل می شود که با بار تشکیل شده بوسیله فقط سه امپدانس، معادل نیست. تعدادی جواب که تنها برای بارهای پسیو بدست می آیند نیز برای بارهای اکتیو معتبر هستند، حتی اگر روش های بدست آوردن، آنها را توجیه نکند. محدودیت ظاهری آنها منحصراً بخاطر روش بدست آوردن است. به این دلیل، استفاده از روش های تحلیلی که بطور شفاف قادر به نشان دادن حیطه جواب های بدست  آمده هستند، مهم است. یکی از این روش ها، شامل استفاده از روابط بین توان سیستم های سه فاز بجای توصیف بارها بوسیله امپدانس ها می باشد. سه مزیت این روش عبارتند از:  (الف) همه متغیرهای دخیل خارج از بار قرار دارند (ب) نیاز به اتخاذ یک فرض در مورد اتصالات داخلی بار، گیرنده های تشکیل دهنده آن یا اینکه یک بار پسیو یا اکتیو است وجود ندارد و در نتیجه عمومیت زیادی برای نتایج حاصل می شود و (ج) معمولاً عملیات ها نسبت به عملیات های استفاده کننده از امپدانس ها، آسانتر هستند.

تعدادی روال برای متوازن سازی بارهای سه فاز سه سیم پیشنهاد شده است و برای جبران سازی توان راکتیو، با استفاده از جبرانسازهای VAR استاتیک، توان را جذب می کنند. برای بدست آوردن سوسپتانس جبرانساز VAR استاتیک، چندین الگوریتم مطرح شده است. این الگوریتم ها، از روش های استنباط شده برای بارهای پسیو که تنها از اتصالات امپدانسی خاص تشکیل شده اند، استخراج می شوند. اینها در این پروژه، از روابط توان بدست می آیند و بنابراین نشان داده می شود که جواب، نه تنها برای بارهای پسیو بلکه همچنین برای بارهای اکتیو، بطور یکپارچه معتبر هستند، و فرقی نمی کند که اتصالات داخلی آنها چگونه باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل توان در جبرانسازهای VAR استاتیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.