دانلود شبیه سازی مقاله کاربردهای تحلیل شبکه پیچیده در سیستم های قدرت الکتریکی

عنوان فارسی

کاربردهای تحلیل شبکه پیچیده در سیستم های قدرت الکتریکی

عنوان انگلیسی

Applications of Complex Network Analysis in Electric Power Systems

کلمات کلیدی

کنترل متمرکز؛ تحلیل شبکه پیچیده (CNA)؛ شبکه تحویل کنترل شده؛ انعطاف پذیری شبکه؛ جایابی ریزشبکه

درسهای مرتبط

شبکه هوشمند

تعداد صفحات انگلیسی : 16 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 68
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
MDPI
قیمت دانلود مقاله
74,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Energies (انرژی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (1 فایل شبیه سازی در نرم افزار متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب تحلیل شبکه در سیستم قدرت

دانشمندان در طی سال‌ها در بسیاری از زمینه‌ها، ابزارهای ریاضی، محاسباتی و احتمالی گسترده‌ای را با هدف بررسی، مدل‌سازی و درک شبکه‌های مختلف ایجاد نموده اند. مطالعه علم شبکه، مبانی اساسی را در مورد توسعه نظریه گراف پیش بینی کرد که در ابتدا توسط لئونارد اویلر در سال 1736 زمانی که او پژوهش معروف هفت پل کونیگزبرگ در زمینه تئوری شبکه را منتشر کرد، مورد بررسی قرار گرفت. یک شبکه پیچیده را می توان به عنوان نموداری تعریف کرد که از گره های نسبتاً زیاد مرتبط با یکدیگر (به عنوان مثال، رابطه ساختاری یا عملکردی) تشکیل شده است. همچنین می‌توان آن را به عنوان شبکه‌ای تعریف کرد که دارای ویژگی‌های توپولوژیکی غیرقابل مشاهده است که در شبکه‌های ساده نظیر شبکه‌های تصادفی ایجاد نمی‌شوند، اما اغلب در مدل‌های نموداری سیستم‌های واقعی رخ می‌دهند. بر طبق توضیحات قبلی، سیستم های قدرت الکتریکی را می توان به عنوان شبکه های پیچیده طبقه بندی کرد و از لحاظ CNA مورد بررسی قرار داد. این در حالی است که سیستم های قدرت الکتریکی یکی از حیاتی ترین زیرساخت ها محسوب می شوند. با وجود اینکه، تقاضای برق در حال رشد است [7]، تصمیم جهانی برای کاهش انتشار CO2 نیاز است، علاوه بر این، بلایای طبیعی اخیر نظیر طوفان سندی، برخی از نقاط ضعف سیستم قدرت را آشکار نمود. بنابراین، یک فراخوان ملی برای افزایش انعطاف‌پذیری و توانایی‌های خود ترمیمی شبکه مطرح شد. این امر به ارتقای ضروری به “شبکه هوشمند” منجر شد که انتظار براین است که MG ها از نقش کلیدی برخوردار باشند. برای به حداکثر رساندن مزایای MG ها در سیستم قدرت الکتریکی، جایابی MG ها یک ویژگی ضروری برای بررسی محسوب می شود.

این مقاله به بررسی تحقیقات انجام گرفته در مورد تحلیل شبکه پیچیده (CAN) در سیستم‌های قدرت الکتریکی می پردازد. همچنین، برای یافتن مکان‌های بهینه برای ریزشبکه‌ها (MG ها) در سیستم‌های توزیع الکتریکی (EDS) با استفاده از تحلیل شبکه پیچیده، رویکرد جدیدی ارائه شده است. جایابی بهینه در این پروژه به مکانی اشاره دارد که به افزایش انعطاف‌پذیری شبکه، کاهش تلفات برق و بارگذاری خط، پایداری بهتر ولتاژ و تامین بارهای بحرانی در طول خاموشی منجر می‌شود. معیارهای مورد استفاده برای اشاره به جایابی بهینه MGها بر اساس تجزیه و تحلیل مرکزیت انتخاب شده از نظریه شبکه پیچیده، مفهوم مرکز جرم (COM) از فیزیک، و مدل شبکه انتقال کنترل‌شده (CDG) اخیراً توسعه‌یافته است. همچنین، یک شبکه 30 باسهIEEE  به عنوان مطالعه موردی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج بدست آمده با استفاده از MATLAB (MathWorks, Inc., Nattick, MA, USA)  و PowerWorld (PowerWorld Corporation, Champaign, IL, USA) حاکی از اثربخشی رویکرد پیشنهادی برای جایابی MGها می باشد.

این مقاله مربوط به سال 2018 بوده و شبیه سازی آن در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است و در ادامه نیز تصویر مربوط به خروجی شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله کاربردهای تحلیل شبکه پیچیده در سیستم های قدرت الکتریکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 5 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.