دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل نویز پلاریزاسیون در لیزرهای ساطع کننده سطح حفره عمودی

عنوان فارسی

مدلسازی و تحلیل نویز پلاریزاسیون در لیزرهای ساطع کننده سطح حفره عمودی

عنوان انگلیسی

Modelling and analysis of polarization noise in vertical cavity surface emitting LASERs

کلمات کلیدی

VCSEL؛ مدولاسیون CW؛ مدولاسیون دو رنگ؛ نویز خودانگیز؛ نویز پلاریزاسیون

درسهای مرتبط

الکترونیک

تعداد صفحات انگلیسی : 7 نشریه : Springer
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
اشپرینگر
قیمت دانلود مقاله
78,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Multiscale and Multidisciplinary Modeling, Experiments and Design (مدل سازی، آزمایش ها و طراحی چند مقیاسی و چند رشته ای)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب تحلیل نویز پلاریزاسیون

پروژه و تحقیقات گذشته، مدل های ریاضیاتی لیزرهای ساطع کننده سطح حفره عمودی (VCSEL) را ارائه داده اند که تاثیر نویز خودانگیز بر عملکرد لیرز را ارزیابی میکرد ولی تاثیر نویز پلاریزاسیون را کاملا نادیده می گرفت. همچنین نتایج ارائه شده نیز بر اساس تغییرات RIN با توجه به فرکانس بودند. در این مقاله، یک مدل برای آنالیز تاثیر نویز پلاریزاسیون و خودانگیز بر توان خروجی VCSEL ارائه شده است. نویز خودانگیز با افزایش فیدبک در معادلات نرخ فوتون، در نظر گرفته شده و نویز پلاریزاسیون به کمک ضرایب بازیابی بهره و خود تثبیت کننده در دینامیک در نظر گرفته شده است. مشخصه های توان خروجی VCSEL، تحت مدولاسیون سینوسی و موج پیوسته (CW) مورد بررسی قرار گرفته شده است. دینامیک های VCSEL برای هر دو مورد (با و بدون نویز) شبیه سازی شده است؛ اول بدون نویز و سپس با در نظر گرفتن تاثیر نویز. منحنی های توان نور خروجی، تاثیر نویز پلاریزاسیون و خودانگیز را در VCSEL نشان می دهند. برای مدولاسیون با فرکانس بالا، خروجی ها در طول زمان شبیه سازی، دارای نوسان هستند اما نویز، این نوسانات را تقویت می کند و بر عملکرد لیزر تاثیر می گذارد. برای مدولاسیون CW، نور خروجی، رفتار نمایی را با توجه به بایاس نشان می دهد.

این مقاله مربوط به سال 2019 بوده و شبیه سازی آن در نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل نویز پلاریزاسیون در لیزرهای ساطع کننده سطح حفره عمودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 17 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.