دانلود شبیه سازی مقاله مدل تحلیلی تلفات هسته ماشین القایی سه فاز

عنوان فارسی

مدل تحلیلی و جامع تلفات هسته ماشین القایی سه فاز در چارچوب مرجع اختیاری

عنوان انگلیسی

A General Analytical Three-Phase Induction Machine Core Loss Model in the Arbitrary Reference Frame

کلمات کلیدی

مدل تحلیلی؛ تلفات هسته؛ تلفات آهن؛ برآورد بازده؛ ماشین القایی؛ موتور القایی؛ مدلسازی

درسهای مرتبط

ماشین های الکتریکی

تعداد صفحات انگلیسی : 11 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 32
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
62,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Industry Applications (مجله کاربردهای صنعتی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (گزارشکار 13 صفحه ای در قالب فایل ورد) شبیه سازی : دارد (دو ام فایل و دو فایل سیمولینک متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

تلفات هسته در ماشین القایی

مدل های ماشین القایی، استفاده گسترده ای در بسیاری از زمینه های صنعتی و آکادمیک، شامل مشخصه یابی ماشین و استخراج مدل، طراحی کنترلر، آشکار سازی خطا، طراحی الکترونیک قدرت، کمینه سازی تلفات و بسیاری موارد دیگر دارند. عموماً، ماشین ها برای شرایط بار کامل که تلفات مسی غالب می باشند، طراحی شده اند. تلفات هسته با کاهش بار به تدریج غالب می شود. بنابراین، بکار گیری و شامل کردن تلفات هسته در مدل سازی ماشین هایی که غالباً در شرایط بار نسبتاً کم کار می کنند، مهم است. اما، حتی تحت شرایط بار زیاد، در نظر گرفتن تلفات هسته نیز می تواند باعث تخمین بهتر تلفات کل و بازده ماشین شود و باعث می شود تحلیل مبتنی بر مدل و طراحی کنترلر دقیقتر گردند.

این پروژه به تفصیل، یک مدل ماشین القایی سه فاز تحلیلی به تازگی پیشنهاد شده را توضیح می دهد که برای تحلیل قاب qd0 و تخمین همزمان تلفات مسی و هسته ماشین، مناسب است. پارامترهای مدل را می توان براحتی از آزمون های مشخصه یابی ماشین القایی استاندارد در فرکانس های خط متغیر، استخراج نمود. نتایج شبیه سازی نشان می دهند که این مدل تحت یک پروفایل بار متغیر، دقیق و هماهنگ است و مدل پیشنهادی برای هر دو حالت تغذیه شده با خط و تغذیه شده با اینورتر، کار می کند. آزمون های اعتباریابی تجربی برروی سه ماشین القایی انجام می شوند. نتایج نشان می دهند که تلفات ماشین شبیه سازی شده و تجربی، تطابق عالی در وضعیت تغذیه شده با خط (بیشتر از 99%) و در وضعیت تغذیه شده با اینورتر با فیلترهای پایین گذر ورودی ماشین (بیشتر از 93%) دارد. همچنین مدل پیشنهادی تحت عملکرد تضعیف شار تایید شده است تا کاربردی بودن آن برروی یک مد عملکردی غیراسمی نمونه، نشان داده شود. انتظار می رود چنین مدل تحلیلی، ابزار مفیدی برای بسیاری از مطالعات شامل طراحی کنترل پیشرفته و کاهش تلفات توان ماشین های القایی سه فاز، فراهم کند.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از نتایج خروجی آن قرار داده شده است:

مدل تحلیلی تلفات هسته

تلفات هسته

ماشین القایی سه فاز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله مدل تحلیلی تلفات هسته ماشین القایی سه فاز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.