دانلود شبیه سازی مقاله حفاظت ایمن شده از زون 3 در شرایط پرتنش

عنوان فارسی

حفاظت ایمن شده از زون 3 (Zone 3) در طول شرایط پرتنش

عنوان انگلیسی

Secured Zone 3 Protection During Stressed Condition

کلمات کلیدی

حفاظت دیستانس؛ تخطی بار؛ نوسانات توان؛ شرایط پرتنش ولتاژ؛ زون 3

درسهای مرتبط

حفاظت سیستم قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 21
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
92,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power Delivery (مجله تحویل توان)
ترجمه: دارد (ترجمه 23 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (فایل راهنمای 4 صفحه ای) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .mdl و .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

حفاظت در زمان نوسانات توان

زون 3، از یک طرح رله دیستانس-پله ای، برای ایجاد حفاظت پشتیبان از راه دور به مقطع های مجاور خطوط انتقال در یک سیستم قدرت، مورد استفاده قرار می گیرد. دامنه گسترده عنصر زون 3، ریسک عملکرد نادرست تحت شرایط تحت تنش سیستم را افزایش می دهد. بررسی های انجام شده برروی خاموشی های مختلف نشان می دهند که عملکرد نادرست زون 3، یکی از دلایل مهم برای تریپ (قطع) آبشاری در سیستم های قدرت سراسر جهان می باشد. وجود مولفه های جریان توالی منفی و یا صفر در طی یک خطای نامتوازن، باعث می شود تشخیص شرایط تحت تنش سیستم، آسان گردد. اما، از آنجایی که خطای سه فاز و شرایط تحت تنش سیستم، پدیده های متوازن هستند، عنصر زون 3 مربوط به یک رله دیستانس، متمایز سازی و تشخیص آنها را دشوار می سازد. برای حل این مسئله، طرح های بسیاری در سال های اخیر پیشنهاد شده اند. سوئینگ توان، پدیده ای است که باعث تغییرات پخش توان بین دو منطقه از یک سیستم قدرت می شود و پس از خطاها، کلیدزنی خط، قطع مولد، قطع/وصل شدن بارهای بزرگ یا آشفتگی های دیگر سیستم، مشاهده می شود. در طی سوئینگ توان، امپدانس بار ممکن است وارد مشخصات عملکردی رله دیستانس شود که این می تواند باعث قطع نامطلوب و ناخواسته خطوط انتقال گردد.

زون 3 از یک رله دیستانس، محدودیت هایی برای متمایز سازی یک خطای سه فاز از یک سیستم قدرت تحت تنش، دارد. عملکرد نادرست زون 3 در حین چنین وضعیت هایی، دلیل اصلی بسیاری از تریپ های آبشاری در سراسر جهان می باشد.

این پروژه، روشی را پیشنهاد کرده است که از تابع گذرای استخراج شده از جریان های سه فاز و زاویه فاز امپدانس توالی مثبت برای بهبود حفاظت زون 3 در شرایط تنش، استفاده می کند. روش استفاده از ضوابط ترکیبی، برای رویدادهای مختلف سیستم قدرت تست شده است، و نتایج بوضوح نشان می دهند که یک رله دیستانس، پشتیبانی شده بوسیله چنین روشی، می تواند به درستی خطای سه فاز را از خطاهای دیگر، متمایز سازد. ارزیابی مقایسه ای طرح پیشنهادی با یک روش متداول نیز، نشان دهنده مزیت و توانایی آن است.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز یکی از تصاویر مربوط به خروجی شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله حفاظت ایمن شده از زون 3 در شرایط پرتنش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سیزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.