دانلود شبیه سازی مقاله استفاده از سیمولینک در حفاظت از خطوط انتقال

عنوان فارسی

استفاده از سیمولینک در حفاظت از خطوط انتقال

عنوان انگلیسی

Implementation of Simulink in Protection of Transmission Lines

کلمات کلیدی

ANN (شبکه عصبی مصنوعی)؛ سیمولینک؛ خطوط انتقال ولتاژ بالا؛ خطا

درسهای مرتبط

حفاظت سیستم قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : IJAEEE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 23
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
IJAEEE
قیمت دانلود مقاله
84,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Journal of Advances in Electrical and Electronics Engineering (مجله بین المللی پیشرفت ها در مهندسی برق و الکترونیک)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (توضیحات مختصر شبیه سازی در 3 صفحه) شبیه سازی : دارد (فایل شبیه سازی در سیمولینک متلب با فرمت .mdl)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه حفاظت خطوط انتقال

برای انتقال انرژی برق از منبع به پست های برق، از خطوط انتقال فشار قوی استفاده می شود. اگر هرگونه خطا و اغتشاش در خطوط انتقال تولید شود و سریعاً شناسایی، مکانیابی و رفع نشود، ممکن است باعث ناپایداری در سیستم شود. برای یافتن مکان دقیق خطای رخ داده از تعدادی روش متداول می توان استفاده نمود. این پروژه، پیاده سازی روشی در Simulink/MATLAB برای یافتن مکان دقیق خطا در سیستم را ارائه می دهد. با کمک دیاگرام مداری در Simulink، تغییرات ولتاژ، جریان و توان هنگام رخداد خطا در فازهای A، B و C با زمین یا با هر کدام از دو فاز، محاسبه می شوند. نتایج Simulink، در این پروژه نشان داده خواهد شد.

استفاده از روش های شبکه های عصبی مصنوعی که معمولاً «شبکه های عصبی» نیز نامیده می شوند، از زمان ابداع آنها مورد توجه قرار گرفت و بر این تشخیص است که کامپیوترهای مغز انسان، به نحو کاملاً متفاوت با کامپیوترهای دیجیتال متداول کار می کنند. مغز، یک کامپیوتر بسیار پیچیده، غیرخطی و موازی است. مغز قابلیت سازمان دهی مواد تشکیل دهنده ساختاری که نورون نام دارند را دارا می باشد تا بتواند محاسبات معینی (برای مثال، تشخیص الگو، ادراک و کنترل حرکتی) را بسیار سریعتر از سریعترین کامپیوتر دیجیتال موجود، انجام دهد. یک شبکه عصبی، یک پردازنده توزیع شده موازی بزرگ است که از واحد پردازش ساده ساخته شده که میل طبیعی برای ذخیره دانش تجربی و مهیا کردن آن برای استفاده دارد. از دو جنبه شبیه به مغز است:

  • دانش از محیط اطراف شبکه از طریق فرآیند یادگیری کسب می شود.
  • قدرت اتصال بین نورون ها که وزن های سیناپسی نامیده می شوند برای ذخیره دانش بدست آمده، استفاده می شوند.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار سیمولینک متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر خروجی مربوط به شبیه سازی قرار داده شده است:

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله استفاده از سیمولینک در حفاظت از خطوط انتقال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.