دانلود شبیه سازی مقاله رویکرد پاسخ به تقاضا برای مدیریت LMP در بازار برق

عنوان فارسی

رویکرد مبتنی بر پاسخ به تقاضا برای مدیریت LMP در بازارهای برق

عنوان انگلیسی

A demand response based solution for LMP management in power markets

کلمات کلیدی

سیستم های قدرت تجدید ساختار یافته؛ پاسخ به تقاضا؛ برنامه پاسخ به تقاضای اضطراری (EDRP)؛ قیمت گذاری حاشیه ای محلی (LMP)

درسهای مرتبط

بازار برق

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2011 تعداد رفرنس مقاله : 17
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
37,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله (این محصول دارای پاورپوینت 11 اسلایدی برای ارائه کلاسی هست)
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Journal of Electrical Power & Energy Systems (مجله بین المللی سیستم های انرژی و توان)
ترجمه: دارد (ترجمه 18 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (فایل راهنمای 9 صفحه ای) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در نرم افزار متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

مدیریت قیمت حاشیه ای محلی (LMP)

تجدید ساختار و خصوصی سازی دارایی ها، هنگامی که به درستی مطابق با اصول اجتماعی اقتصادی مرتبطی با فرهنگ های خاص سراسر جهان مدیریت شوند، می توانند باعث ارائه خدمات بهتر، بهبود فنآوری، بهبود قابلیت اطمینان و کاهش هزینه های مشتری شوند. بهره بردار مستقل سیستم در سیستم قدرت تجدید ساختار یافته تلاش می کند تا قابلیت اطمینان و ایمنی سیستم را کنترل کند و در عین حال رفاه اجتماعی را به حداکثر برساند. برای داشتن شبکه مطمئن نه تنها داشتن رزرو تولید کافی در سیستم می تواند به سیستم کمک کند، بلکه همچنین داشتن پاسخ به تقاضا در طرف دیگر می تواند باعث کنترل LMP ها گردد. در نتیجه، علاوه بر تامین انرژی، مشارکت مشتریان در بازار برق، رقابت پذیری کلی را افزایش می دهد. در پاسخ به نوسانات قیمت، مشتریان معمولاً تقاضای خود را اصلاح می کنند و این باعث جهش قیمت های کمتر می شوند، یعنی تعدادی از مشتریان می توانند به جهش های قیمت پاسخ دهند و بنابراین، تقاضای خود را به ساعات ارزانتر منتقل کنند. پاسخ به تقاضا (DR) به صورت تغییرات مصرف برق توسط مشتریان نهایی از الگوهای مصرف نرمال خود در پاسخ به تغییرات قیمت برق در کل بازه زمانی، تعریف می شود.

در نتیجه، در این پروژه، اثرات برنامه های پاسخ به تقاضا با ملاحظه یک مدل اقتصادی برای این برنامه در سیستم های ساختار یافته بررسی می شوند. در ابتدا، اثرات این مدل بر جهش قیمت ها در ساعات اوج مصرف در سیستم برق همراه با پیشآمدها، شبیه سازی و تحلیل شدند. با بررسی دقیق تر، یک چارچوب جدید با استفاده از برنامه پاسخ به تقاضا برای کاهش جهش های قیمت ارائه شده است. نتایج نشان می دهند که با استفاده از اثرات مشارکت مصرف کننده، جهش قیمت می تواند کاهش یابد و از افزایش قیمت برق اجتناب می شود. علاوه بر آن، این پروژه اثرات برنامه پاسخ به تقاضا به جهش های «قیمت حاشیه ای محلی» (LMP) را به بحث گذاشته و کاهش هزینه بهره برداری را با استفاده از برنامه پاسخ به تقاضای اضطراری (EDRP) و مدل بار اقتصادی، فرمولاسیون AC-OPF و فنون ارزیابی قیمت نهایی محلی، ارزیابی می کند. نتایج این مطالعه اثربخش بودن این برنامه ها در یک بازار برق را نشان می دهند و آنها را به عنوان ابزار مناسبی در مدیریت LMP های بازار برق به نحو کارآمدتر، در نظر می گیرند. در نتیجه، می توان گفت که حل مسائل نوسانات قیمت برق و کاهش تامین توان در ساعات اوج مصرف بدون وارد کردن مشتریان در بازار، امکان پذیر نیست. مشارکت مصرف کننده باعث می شود بازارهای برق، رقابتی تر شوند و عملکرد بازار بهبود یابد.

این پروژه با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) شبیه سازی شده و توضیحات کلی مرتبط با شبیه سازی و نیز اسلایدهای آموزشی مرتبط با آن نیز در قالب یک سری فایل های دیگر به همراه این محصول ارائه می گردد. در ادامه تعدادی از نتایج خروجی شبیه سازی قرار داده شده است:

قیمت حاشیه ای

هزینه عملیاتی

قیمت گذاری حاشیه ای

پاسخ به تقاضا در بازار برق

هزینه عملیاتی در بازار برق

قیمت گذاری برق در بازارهای برق

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله رویکرد پاسخ به تقاضا برای مدیریت LMP در بازار برق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.