دانلود شبیه سازی مقاله پخش بار اقتصادی و مدیریت ریسک در خودروهای الکتریکی پلاگین

عنوان فارسی

مروری بر پخش بار اقتصادی و مدیریت ریسک در خودروهای الکتریکی پلاگین (PHEVها) در مقیاس بزرگ در سیستم قدرت

عنوان انگلیسی

A review on the economic dispatch and risk management of the large-scale plug-in electric vehicles (PHEVs)-penetrated power systems

کلمات کلیدی

خودروی الکتریکی هیبریدی پلاگین (PHEV)؛ پخش بار اقتصادی؛ زمانبندی مشترک؛ مدیریت ریسک؛ بازار برق

درسهای مرتبط

بهره برداری از سیستم های قدرت؛ بازار برق

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 43
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
72,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Renewable and Sustainable Energy Reviews (مجله انرژی پایدار و تجدید پذیر)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (دو فایل 20 صفحه ای و 21 صفحه که گزارش کاملی برای این پروژه می باشند (در قالب WORD و PDF)؛ همچنین شرح پروژه نیز در یک فایل کوتاه 3 صفحه ای ارائه شده است) (در یک فایل ویدئویی یک دقیقه ای نیز، ران کردن شبیه سازی ها نشان داده شده است) شبیه سازی : دارد (تعداد 13 فایل شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

مدیریت ریسک در خودروهای الکتریکی

تنزل محیط زیست و افزایش زیاد قیمت بنزین، باعث شده که حمل و نقل سبز به یکی از اهداف اصلی ما تبدیل شود.

هدف کاهش مصرف انرژی، بهبود بازده انرژی و حفاظت از محیط زیست، توجه افراد را به سمت خودروی الکتریکی (EV) جلب کرده است. اکنون کل جهان، EV ها را به عنوان یکی از روش های جایگزین انتقال بخاطر عوامل قابل توجهی مانند هزینه انرژی کم، بازده انرژی زیاد و آلودگی کم، مدنظر قرار داده است. احیا و افزایش سریع استفاده از EV می تواند به میزان هنگفتی وابستگی به نفت خام را کاهش دهد، آلودگی هوا را کاهش دهد و اثر گاز گلخانه ای را رفع کند.

یک EV (که همچنین به آن یک خودروی هدایت الکتریکی، EDV نیز می گویند)، متفاوت با خودروهای «موتور احتراق داخلی» (ICE)، از یک یا چند موتور الکتریکی یا موتور کششی برای پیشرانه استفاده می کند. در ایالات متحده، خودروهای الکتریکی هیبرید (HEV ها)، تاکنون به عنوان گزینه حمل و نقل اصلی که اکنون یک میلیون از آنها در خیابان و جاده ها می باشد، پذیرفته شده است. در چین، پژوهش و توسعه برروی EV نیز در سرعت هنگفتی رو به پیشرفت است. اکنون تعداد زیادی EV در بازار موجود می باشد که می توان EV خالص، خودروی الکتریکی هبیریدی (HEV)، خودروی پیل سوختی (FCV) و خودروی الکتریکی هیبریدی پلاگین (PHEV) را نام برد. در این پروژه، EV ای که عمدتاً ذکر شده است، PHEV می باشد که بخاطر اتصال راحت آن به شبکه و بسته باتری بزرگترش نسبت به HEV است.

این پروژه، عمدتاً یک نمای کلی از پخش بار اقتصادی و مدیریت ریسک PHEV در بازار برق را مورد بررسی قرار داده است. مسائل بغرنج محیط زیست و افزایش مداوم قیمت بنزین، محبوبیت EV را افزایش داده است. ما در مواجهه با افزایش شتابان استفاده از EV، باید آماده تکمیل بازار برق خود برای تلفیق کردن آن با PHEV ها باشیم. ابتدا، باید شفاف سازی کنیم که نفوذ بزرگ PHEV ها چه تاثیری بر شبکه می گذارد، ما به تدوین طرح های برنامه ریزی معقول برای اجتناب از پیامدهای منفی کمک خواهیم کرد و از موارد مثبت، بهره می گیریم. دوم اینکه، یک استراتژی موثر برای کنترل شارژ و تخلیه PHEV ها، برای اجتناب از اضافه بار، هموار سازی منحنی بار، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه قدرت و ارائه خدمات جانبی از طریق اتصال V2G، اجتناب ناپذیر می باشد. در آخر اینکه، برنامه ریزی مشترک PHEV با دیگر منابع انرژی تجدیدپذیر نیز در تلفیق انرژی تجدید پذیر با شبکه، مهم است.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصویری از خروجی شبیه سازی قرار داده شده است:

پخش بار اقتصادی و مدیریت ریسک در خودروهای الکتریکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله پخش بار اقتصادی و مدیریت ریسک در خودروهای الکتریکی پلاگین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 17 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.