دانلود شبیه سازی مقاله کنترل یک ریزشبکه چند منبعی با تشخیص جزیره ای داخلی

عنوان فارسی

کنترل یک ریزشبکه چند منبعی با تشخیص جزیره ای داخلی و محدودیت جریان

عنوان انگلیسی

Control of a Multiple Source Microgrid With Built-in Islanding Detection and Current Limiting

کلمات کلیدی

مستقل؛ کنترل؛ اینورتر؛ جزیره ای؛ ریزشبکه؛ مبدل منبع ولتاژ (VSC)

درسهای مرتبط

شبکه هوشمند

تعداد صفحات انگلیسی : 11 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 21
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
149,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power Delivery (مجله تحویل توان)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (توضیحات شبیه سازی در 9 صفحه به صورت WORD و PDF) + (فیلم ویدئویی 9 دقیقه ای در مورد توضیحات مربوط به مقاله و شبیه سازی) شبیه سازی : دارد (3 فایل سیمولینک متلب با فرمت .slx و .mdl)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه کنترل ریزشبکه با تشخیص جزیره ای

با افزایش عمق نفوذ منابع انرژی پراکنده (DER ها) برای تامین تقاضای فزاینده برق و در عین حال کاهش تاثیرات محیطی، ریزشبکه ها، مرسوم تر شده اند. منابعی که قسمتی از یک ریزشبکه هستند، الزامات منحصربفردی دارند: هر DER، چه یک منبع مولد پراکنده (DG) باشد یا یک واحد ذخیره پراکنده (DS)، باید قادر به افزوده شدن یا جدا شدن بدون تاثیر قابل توجه بر ریزشبکه، باشند. همچنین ریزشبکه باید قادر به گذار و تغییر هموار بین حالت متصل به شبکه (GC) و حالت جزیره ای (IS) در هر دو وضعیت از پیش برنامه ریزی شده و اضطراری باشد.

در این پروژه، با استفاده از یک سیستم نمونه اولیه ساده شده و مقیاس کوچک نشان داده شده که می تواند طبق انتظار برای انواع آزمون ها، عمل کند. شبیه سازی های بیشتر نشان دادند که این کنترلر می تواند در سناریوهای حادتر با پارامترهای نماینده یک ریزشبکه 13.8 کیلوولت کار کند. توانایی یک میکروکنترلر برای محدود کردن جریان خروجی مبدل در طی بدترین شرایط خطا، نشان داده شده است. این یافته بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا محدود سازی اضافه جریان، در یک استراتژی کنترل مبتنی بر ولتاژ، ذاتاً وجود ندارد. پیک جریان خطا با استفاده از محدود سازی دینامیک بیشتر محدود می شوند. افزودن این ویژگی شناسایی حالت جزیره ای نشان می دهد که این طرح کنترلی را می توان به نحوی اصلاح نمود که به دقت وضعیت جزیره ای ریزشبکه را تعیین کند اما با این عیب که زمانی که قرار گرفتن بار در معرض نقض سخت هنگام حالت جزیره ای بخاطر یک خطا، قدری افزایش می یابد. هدف این پروژه، نشان دادن این است که استراتژی کنترل ولتاژ مورد مطالعه، قابلیت استفاده شدن در کاربردهای ریزشبکه چند منبعی و مشخصه یابی و نشان دادن ویژگی های حفاظت اضافه جریان و شناسایی حالت جزیره ای را دارد. این هدف از طریق شبیه سازی و تایید تجربی با استفاده از یک سیستم نمونه اولیه، حاصل شده است.

شبیه سازی این مقاله در محیط نرم افزار سیمولینک متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله کنترل یک ریزشبکه چند منبعی با تشخیص جزیره ای داخلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.