دانلود شبیه سازی مقاله کنترل غیر متمرکز تجدید ساختار سیستم قدرت چند منطقه ای

عنوان فارسی

کنترل غیر متمرکز تجدید ساختار سیستم قدرت چند منطقه ای برای بهینه سازی LFC

عنوان انگلیسی

Decentralized control of multi-area power system restructuring for LFC optimization

کلمات کلیدی

منطق فازی؛ کنترل فرکانس؛ پایداری سیستم قدرت؛ مدل ریاضی؛ شبیه سازی؛ کنترل تولید اتوماتیک

درسهای مرتبط

بهره برداری از سیستم های قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 5
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
253,800تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Conference on Power Electronic Drives and Energy Systems for Industrial Growth (کنفرانس بین المللی سیستم های انرژی و درایو الکترونیک قدرت برای رشد صنعتی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

کنترل غیر متمرکز تجدید ساختار سیستم قدرت

هدف اصلی، مطالعه این است که کنترل فرکانس غیرمتمرکز، چه میزان موثر است و چه زمانی با استفاده از انواع مختلف کنترلرها در یک سیستم قدرت چند منطقه ای، پیاده سازی می شود. برای یک سیستم قدرت به هم پیوسته که دارای دو یا چند ناحیه متصل شده بوسیله خطوط تی می باشد، هر منطقه، منطقه کنترلی خود را تامین می کند و خطوط تی اجازه می دهند که توان الکتریکی بین نواحی، جریان پیدا کند. اما، آشفتگی بار در هر کدام از این مناطق، بر فرکانس خروجی همه مناطق و همچنین پخش توان خطوط تی، تاثیر می گذارد. بنابراین، سیستم کنترل هر منطقه نیاز به اطلاعاتی در مورد وضعیت گذرا در همه مناطق دیگر برای بازیابی مقادیر اسمی فرکانس منطقه و توان خط تی دارد. اطلاعات در مورد هر منطقه، در فرکانس خروجی آن مشاهده می شود و اطلاعات در مورد مناطق دیگر، انحراف توان خط تی می باشد. از کنترل فرکانس بار برای حفظ ولتاژ و فرکانس در محدوده های مجاز، کمینه سازی نوسانات فرکانس، تنظیم توان خط تی در سیستم های به هم پیوسته (همبند)، استفاده می کنیم. مفهوم تمرکز زدایی به معنای آن است که کنترلر هر سیستم فرعی، مستقل از سیستم های  فرعی دیگر کار کند. هدف اصلی، یافتن یک قانون بازخورد غیرمتمرکز برای یک سیستم به هم پیوسته برای دستیابی به یک شاخص عملکردی به اندازه کافی اندک، می باشد.

در سناریوی اخیر، نظارت، کنترل و بهینه سازی عملکرد سیستم تولید و انتقال، بیش از پیش دشوار است، بنابراین نیاز به یک استراتژی کنترل بوجود می آید که سیستم های انرژی را بطور موثر در کل کشور، مدیریت می کند. بازسازی عمده توان در بسیاری از کشورهای در حال توسعه با کمک تمرکز زدایی و نظارت زدایی، بوجود آمده است. تحلیل سیستم های قدرت تک منطقه ای با استفاده از جانمایی قطب، روش های LQR، منطق فازی مورد استفاده برای بهبود بیشتر نتایج بدست آمده برای پیک اضافه جهش، زمان نشست و حالت پایدار، انجام شد. سپس، AGC برای شبکه قدرت دو منطقه ای، مورد بررسی قرار می گیرد و همچنین مفهوم نظارت زدایی پیاده سازی شد و نتایج شبیه سازی بدست آمدند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله کنترل غیر متمرکز تجدید ساختار سیستم قدرت چند منطقه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.