دانلود شبیه سازی مقاله روش کنترل دینامیک های سیستم فتوولتائیکی مرتبط با شبکه توزیع

عنوان فارسی

یک روش کنترلی و تعیین دینامیک های سیستم فتوولتائیکی (PV) مرتبط با یک شبکه توزیع

عنوان انگلیسی

A Control Methodology and Characterization of Dynamics for a Photovoltaic (PV) System Interfaced With a Distribution Network

کلمات کلیدی

کنترل؛ تحلیل مقدار ویژه؛ پیشخورد؛ تحلیل مدل؛ عامل مشارکت؛ فتوولتائیک (PV)؛ الکترونیک قدرت؛ مبدل منبع ولتاژ (VSC)

درسهای مرتبط

انرژی های نو

تعداد صفحات انگلیسی : 14 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2009 تعداد رفرنس مقاله : 38
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
119,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power Delivery (مجله تحویل توان)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (گزارش مختصر شبیه سازی به همراه تصاویر خروجی شبیه سازی در 6 صفحه) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در سیمولینک متلب با فرمت .mdl و .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

کنترل دینامیک های سیستم PV متصل به شبکه توزیع

این پروژه، یک استراتژی کنترلی برای یک سیستم فتوولتائیک تک مرحله ای سه فاز (PV) متصل به یک شبکه توزیع را پیشنهاد می کند. این کنترلر براساس یک حلقه کنترل جریان داخلی و یک رگولاتور ولتاژ لینک DC بیرونی است. این مکانیزم کنترل جریان، دینامیک های سیستم PV را از دینامیک های شبکه و بارها، جدا و تفکیک می کند. این طرح کنترل ولتاژ لینک DC، کنترل و بیشینه سازی خروجی توان حقیقی را ممکن می سازد. اعمال صحیح پیشخورد برای حلقه کنترل جریان پیشنهاد می شوند تا باعث شود دینامیک هایش مستقل از دینامیک های باقی سیستم گردد. علاوه بر آن، یک مکانیزم جبرانسازی پیشخورد برای حلقه کنترل ولتاژ لینک DC پیشنهاد می شود تا باعث شود دینامیک های سیستم PV در مقابل مشخصات غیرخطی آرایه PV ایمن گردد. این، به نوبه خود، طراحی و بهینه سازی کنترلرهای سیستم PV برای دامنه گسترده ای از شرایط عملکردی را ممکن می سازد. یک تحلیل حساسیت/مودال نیز برروی یک مدل خطی شده از کل سیستم انجام می شود تا خواص دینامیک سیستم مشخصه یابی شوند، تا مقاوم بودن کنترلرها ارزیابی شود و ماهیت اثر متقابل ها بین سیستم PV و شبکه/بارها، شناسایی شود. نتایج تحلیل مودال تایید می کنند که تحت استراتژی کنترل پیشنهادی، دینامیک های سیستم از دینامیک های شبکه توزیع تفکیک می شوند و بنابراین، سیستم PV، شبکه توزیع را ناپایدار نمی کند. همچنین نشان داده شده که دینامیک های سیستم PV تحت تاثیر دینامیک های شبکه قرار نمی گیرند (یعنی، سیستم PV پایداری و خواص دینامیک خود را حفظ می کند، در حالی که تغییرات عمده در طول خط، نسبت X/R خط، نوع بار و فاصله بار از سیستم PV، هنوز وجود دارند).

در شکل زیر، دیاگرام شماتیکی تک خطی یک سیستم فتوولتائیکی (PV) تک مرحله ای سه فاز واسط با شبکه توزیع در نقطه کوپلینگ مشترک (PCC) نشان داده شده است. بلوک های اصلی سازنده سیستم PV شامل آرایه پانل های PV، یک VSC و یک راکتور رابط سه فاز می باشد.

دیاگرام تک خطی سیستم فتوولتائیک

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب MATLAB انجام شده و روش کار شبیه سازی و اجرای آن نیز در قالب یک فایل گزارشکار ارائه شده است که با خرید محصول می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. در ادامه نیز بخشی از نتایج خروجی که از شبیه سازی گرفته شده، نشان داده شده است:

در شکل های زیر، خروجی های مربوط به ولتاژ لینک DC نشان داده شده است:

در شکل زیر، ولتاژ خروجی اینورتر نمایش داده شده است:

در شکل زیر نیز ولتاژ سمت بار نشان داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله روش کنترل دینامیک های سیستم فتوولتائیکی مرتبط با شبکه توزیع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.