دانلود شبیه سازی مقاله کنترل یک شارژر سریع 50 کیلوواتی در خودرو الکتریکی

عنوان فارسی

مدلسازی و کنترل یک شارژر سریع 50 کیلوواتی برای خودروهای الکتریکی

عنوان انگلیسی

Modeling and control of a 50KW electric vehicle fast charger

کلمات کلیدی

باتری؛ فیلتر اکتیو؛ یکسوساز؛ مبدل؛ خودرو الکتریکی؛ تحلیل هارمونیک

درسهای مرتبط

انرژی های نو

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 37
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
298,800تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Convention of Electrical and Electronics Engineers (کنفرانس مهندسین برق و الکترونیک)
ترجمه: ندارد گزارشکار : فایل راهنما دارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

کنترل شارژر 50 کیلوواتی

باتری خودروهای الکتریکی (که معمولاً از نوع یون لیتیوم هستند)، بی تردید مهم ترین جزء یک خودروی الکتریکی (EV) می باشند، زیرا هزینه، وزن و همچنین قابلیت اطمینان و برد هدایت خودرو قویاً تحت تاثیر مشخصات باتری قرار می گیرند. علاوه بر آن، باتری باید به درستی مدیریت شود و بخصوص اینکه به درستی شارژ شود تا از ظرفیت کامل آن بهره برداری گردد و عمر مفید اسمی آن حفظ شود. دو نوع شارژر باتری وجود دارد، شارژر آنبورد (که گاهی توان کند یا توان پایین نامیده می شود)، و از طریق آن باتری هنگام پارک و قرار گرفتن در یک نقطه شارژ، شارژ می شود و شارژر آف بورد (به اصطلاح توان سریع یا زیاد)، واقع شده در ایستگاه کلیدزنی باتری (BSS). شارژر کند معمولاً در نرخ 0.1-0.2C کار می کند، درحالی که نرخ شارژ شارژر سریع معمولاً به 1 تا 2C می رسد، یعنی هنگام شارژ یک باتری 25KWh، شارژر کند 3 تا 4 کیلووات را تامین می کند درحالی که پیک توان شارژر سریع حدود 30 تا 50 کیلووات است.

یک طرح شارژر سریع باتری خودروی الکتریکی یون لیتیوم 50 کیلوواتی در این پروژه ارائه شد. این شارژر، یک منبع تغذیه ولتاژ دو سطحی با کارکرد حد جریان کنترل شده به صورت دینامیک می باشد. سطح ورودی، شامل یک یکسوساز دیودی با یک فیلتر اکتیو شنت است که به نتایج عالی از نظر THD و ضریب توان دست می یابد. سطح خروجی، بوسیله شش گروه میان گذاری شده (interleaved) از دو مبدل DCDC باک متصل شده موازی، با بکار گیری کنترل جریان و ولتاژ طبق مد شارژ، تشکیل می شود. نتایج شبیه سازی، طراحی پیشنهادی را با نشان دادن نتایج فوق العاده عالی، تایید می کنند.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از نتایج خروجی آن قرار داده شده است:

ولتاژ و جریان منبع

شارژر سریع 50 کیلوواتی

جریان های ورودی یکسوساز دیود

جریان سلف باک

جریان APF

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله کنترل یک شارژر سریع 50 کیلوواتی در خودرو الکتریکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.