دانلود شبیه سازی مقاله کنترل غیرخطی موتور سنکرون خطی مغناطیس دائم

عنوان فارسی

مدلسازی، شبیه سازی و کنترل غیرخطی موتور سنکرون خطی مغناطیس دائم

عنوان انگلیسی

Modelling, Simulation and Nonlinear Control of Permanent Magnet Linear Synchronous Motor

کلمات کلیدی

مدلسازی دینامیکی؛ موتور سنکرون خطی مغناطیس دائم

درسهای مرتبط

ماشین های الکتریکی

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : IJAREEIE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 7
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
IJAREEIE
قیمت دانلود مقاله
48,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله (این محصول دارای پاورپوینت 15 اسلایدی برای ارائه کلاسی هست)
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Journal of Advanced Research in Electrical, Electronics and Instrumentation Engineering (مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته در مهندسی برق ، الکترونیک و ابزار دقیق)
ترجمه: دارد (ترجمه 10 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (20 صفحه) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m و .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

کنترل غیرخطی موتور سنکرون

در محیط صنعتی رقابتی امروزی، بخش عمده ای از منابع به راه حل های ساده، بهینه و موثر جهت اتوماسیون فرایند، تولید ابزارآلات ماشینی، و سیستم های مدیریت مواد اختصاص می یابند. موتورهای خطی به ابزارآلات ماشینی این امکان را داده که مستقیماً به حرکت خطی دست یابند. این در حالیست که مکانیزم های تزویجی غیرمستقیمی همچون گیربکس، زنجیر و پیچ برای آن ها بکار نمی روند. به طور خاص، موتورهای درایو مستقیم مغناطیس دائم، روز به روز محبوبیت بیشتری در اتوماسیون ماشین آلات در عصر کنونی پیدا می کنند. مزایای درایو موتور مغناطیس دائم عبارتند از ساختار بدون چرخ دنده، توانایی های کنترلی عالی همچون سرعت- شتاب بالا، و مهم تر از همه دقت حرکت مطلوب و بازدهی بهتر از درایوهای قبلی. PMSM ها در بالابرها، ماشین آلات تولید کاغذ، واحد نیرومحرکه کشتی ها، آسیاب های بادی و غیره بکار می روند. در PMLSM، بخش متحرک از آرمیچر شکاف دار و سیم پیچ های سه فاز ساخته شده است. این در حالیست که آهنرباهای دائمی سطحی (SPM)، در کُل طول مسیر استاتور نصب می شوند.

در پروژه فعلی، از نرم افزار سیمولینک متلب، جهت تست مدل دینامیک PMSM، در حالت های کنترل حلقه بسته و حلقه باز استفاده نموده ایم. یک رویکرد عمومی برای طراحی کنترل سرعت موتور سنکرون خطی معرفی شده است. این رویکرد منجر به خنثی سازی ویژگی های غیرخطی سیستم می شود. علاوه بر این، قانون کنترل بازخورد حالت خطی، بر اساس تکنیک مکان یابی قطب پیشنهاد شده است. این تکنیک خطای حالت پایدار صفر را نسبت به جریان مرجع بکار می گیرد. با اتخاذ چنین تدبیری، کیفیت پاسخ دینامیک افزایش می یابد. پاسخ های مرحله جریان پیش بینی شده، سازگاری خوبی با اندازه گیری ها دارند. ضمناً میزان اورشوت نیز کاهش یافته است.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله کنترل غیرخطی موتور سنکرون خطی مغناطیس دائم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.