دانلود شبیه سازی مقاله استفاده از SVPWM در اینورتر سه فاز

عنوان فارسی

شبیه سازی و استفاده از SVPWM در اینورتر سه فاز

عنوان انگلیسی

Application and Simulation of SVPWM in three phase inverter

کلمات کلیدی

SVPWM؛ شبیه سازی متلب (MATLAB)؛ اینورتر سه فاز متصل به شبکه

درسهای مرتبط

الکترونیک قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 4 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2011 تعداد رفرنس مقاله : 5
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
82,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Forum on Strategic Technology (انجمن بین المللی فناوری استراتژیک)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (فایل راهنمای 7 صفحه ای) شبیه سازی : دارد (1 فایل شبیه سازی در سیمولینک متلب با فرمت .mdl)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

SVPWM در اینورتر سه فاز

روش «مدولاسیون عرض پالس بردار فضایی» (SVPWM)، در مقایسه با روش «مدولاسیون عرض پالس موج سینوسی» (SPWM) معمولاً مورد استفاده، نرخ بهره برداری بالاتر از ولتاژ DC و اعوجاج شکل موج خروجی کمتری دارد. این پروژه، فنآوری کنترل SVPWM در اینورتر متصل به شبکه سه فاز را معرفی کرده، یک مدل ریاضیاتی مدار اصلی از اینورتر متصل به شبکه سه فاز ایجاد کرده و پیاده سازی روش مدولاسیون SVPWM با نرم افزار متلب را به تفصیل توضیح داده است. از طریق ایجاد یک سیستم حلقه بسته کامل برای شبیه سازی و پژوهش، شکل موج های شبیه سازی حاصل شده و شکل موج جریان متصل به شبکه، حاصل شد. نتایج شبیه سازی، مزیت های روش SVPWM از نظر مناسب تر بودن برای کاربردهای توان بالا را نشان می دهد.

در این پروژه، تحلیل دقیقتر الگوریتم SVPWM انجام می شود و مدل شبیه سازی سطح سیستم اینورتر سه فاز براساس الگوریتم SVPWM ساخته می شود. از این مدل شبیه سازی می توان ملاحظه نمود که این الگوریتم کنترل عملکرد دینامیک خوبی دارد، هنگامی که کنترل جریان، طبق بردار جریان ردیابی شده انجام شود، بردار ولتاژ بهینه شده برای انجام کنترل ردگیری جریان PWM انجام شود، تا فرمان ردگیری جریان بهتری تحت فرکانس کلیدزنی نسبتاً کمتر، حاصل شود. تحت شرایط کیفیت شکل موج یکسان، کنترل SVPWM، فرکانس کلیدزنی کمتری دارد که این امر می تواند به میزان موثری تلفات کلیدزنی کلید قدرت را کاهش دهد و برای کاربردهای بار توان زیاد، مناسب تر است.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی شبیه سازی قرار داده شده است:

SVPWM در اینورتر سه فاز

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله استفاده از SVPWM در اینورتر سه فاز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.