دانلود پاورپوینت آشنایی با اتحادیه اقتصادی جنوب شرق، آسه آن (ASEAN)

عنوان

اتحادیه اقتصادی آسه آن (ASEAN)

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 40
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی اتحادیه اقتصادی جنوب شرق، آسه آن (ASEAN) به صورت قابل ویرایش در 40 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
39,000تومان
توضیحات

اهداف اتحادیه اقتصادی جنوب شرق، آسه آن (ASEAN)

اتحادیه اقتصادی جنوب شرق ، که به عنوان آسه آن (ASEAN) شناخته می شود ، یک سازمان بین المللی است که در سال 1967 تشکیل شد. این اتحادیه شامل ده کشور عضو است: برونئی، کامبوج، اندونزی، لائوس، مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام.

این پاورپوینت در 40 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

تاریخچه

ASEAN هدف اصلی خود را تسهیل توسعه اقتصادی و اجتماعی در منطقه تعیین کرده است. برای دستیابی به این هدف ، ASEAN برنامه های مشترک و توافقات تجاری را تحت عنوان “برنامه عمل بانکوک” و “برنامه عمل جاکارتا” اجرا کرده است.

علاوه بر تسهیل تجارت و سرمایه گذاری در منطقه ، ASEAN همچنین بر تقویت همکاری های سیاسی و امنیتی تمرکز دارد. در این راستا ، ASEAN توافقاتی را برای حل اختلافات صلح آمیز و همکاری در مبارزه با تهدیدات امنیتی مشترک به امضا رسانده است.

برخی از دستاوردهای ASEAN شامل ایجاد منطقه تجارت آزاد ASEAN (AFTA) ، ایجاد منطقه تجارت آزاد ASEAN – چین (ACFTA) و ایجاد منطقه تجارت آزاد ASEAN – هند (AIFTA) است. همچنین، نقش مهمی در تسهیل همکاری های فرهنگی و آموزشی در منطقه داشته است.

در ادامه نیز، تصویر مربوط به اسلاید شماره 36 این پاورپوینت قرار داده شده است:

روابط خارجی آسه آن

با توجه به روند رو به رشد اقتصادی و جمعیتی در منطقه ، ASEAN به عنوان یک قدرت رو به رشد در صنعت بین المللی شناخته می شود. این اتحادیه همچنین در جهانی شدن و توسعه پایدار نقش مهمی ایفا می کند.

جنوب

با این حال ، ASEAN همچنان با چالش هایی مانند تفاوت های فرهنگی و اقتصادی بین کشورهای عضو روبرو است. اما با همکاری و تعامل بین کشورهای عضو می تواند به عنوان یک نمونه موفق از همکاری منطقه ای در جهان شناخته شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با اتحادیه اقتصادی جنوب شرق، آسه آن (ASEAN)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.