دانلود پاورپوینت آشنایی با تعاریف و اصول بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

عنوان

مروری بر تعاریف و اصول بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 118
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به آشنایی با تعاریف و اصول بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) در 118 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
47,900تومان
توضیحات

بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌ های مهم در بازاریابی آنلاین است که برای تبلیغات، ارتباط با مشتریان و افزایش فروش استفاده می‌ شود. در این روش، ایمیل‌ ها به مخاطبان ارسال می‌ شوند تا آن‌ ها را به اقدامی خاص ترغیب کنند، مانند خرید محصول یا استفاده از خدمات.

برای داشتن یک استراتژی موثر در ایمیل مارکتینگ، باید به برخی اصول و روش‌ ها توجه کرد.

در ادامه به برخی از این اصول می‌ پردازیم:

1. هدف قابل‌ توجه:

قبل از شروع هر کمپین ایمیل مارکتینگ، باید هدف خود را مشخص کنید. آیا می‌ خواهید فروش بیشتری داشته باشید؟ آیا قصد افزایش تعداد اعضای لیست ایمیل خود را دارید؟ با تعیین هدف، می‌ توانید بهترین استراتژی را برای رسیدن به آن تعیین کنید.

2. نگه‌داشت مخاطبان:

یکی از اصول مهم در ایمیل مارکتینگ، نگه‌داشت مخاطبان است. باید از طریق ارسال ایمیل‌ های با محتوای جذاب و مفید، مخاطبان را به خود جذب کنید و آن‌ ها را در لیست ایمیل خود نگه‌ دارید.

3. شخصی‌ سازی:

استفاده از نام مخاطب در ایمیل و ارسال پیام‌ های شخصی‌ سازی شده، باعث افزایش نسبت باز کردن ایمیل و پاسخ به آن می‌ شود. همچنین، مطمئن شوید که محتوای ارسالی به نیاز و علاقه مخاطبان شما پاسخ می‌ دهد.

4. طراحی مناسب:

طراحی ایمیل باید جذاب و حرفه‌ ای باشد. باید از تصاویر با کیفیت و متن‌ های قابل خواندن استفاده کنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که ایمیل شما به درستی در تمامی دستگاه‌ ها و برنامه‌ های ایمیل قابل مشاهده است.

5. فراخوان به اقدام:

در پایان هر ایمیل، باید به مخاطبان ترغیب به اقدام کنید. برای مثال، می‌ توانید از لینک‌ هایی برای خرید محصول یا ثبت نام در رویداد‌ها استفاده کنید.

6. آزمایش و بهبود:

همواره باید عملکرد کمپین‌ های ایمیل مارکتینگ خود را آزمایش کنید و با تجزیه و تحلیل داده‌ ها، بهبود‌های لازم را اعمال کنید. مثلاً، می‌ توانید عنوان ایمیل، زمان ارسال و محتوا را تغییر داده و نتایج را مقایسه کنید.

7. رعایت قوانین:

در ارسال ایمیل مارکتینگ، باید قوانین حریم خصوصی و اسپم را رعایت کنید. مطمئن شوید که مخاطبان قبل از ارسال ایمیل به شما، موافقت خود را به صورت صریح اعلام کرده‌ اند.

بازاریابی ایمیلی

در نهایت، برای داشتن یک استراتژی موثر در ایمیل مارکتینگ، باید با تحقیق و آزمایش بهترین روش‌ ها را برای مخاطبان خود پیدا کنید. با استفاده از این روش، می‌ توانید نتایج بیشتری در بازاریابی آنلاین خود داشته باشید.

فهرست مطالب پاورپوینت ایمیل مارکتینگ

محورهای اصلی

چهار روش ارسال ایمیل

چرا از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟ شبکه های اجتماعی بهتر نیستند؟

مراحل یک سیستم ایمیل مارکتینگ

اصطلاحات ضروری

اشتباهات من در ایمیل مارکتینگ

روش های جمع آوری ایمیل افراد هدف

افزونه هایی که برای جمع آوری لیست ایمیل مورد نیاز است

اسپم مارکتینگ هوشمندانه آری یا نه؟

چگونه ایمیل انبوه یا اتوماتیک ارسال کنیم؟

مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ های بزرگ

کلک نزنید

چی بفرستیم؟

چه عنوانی مناسبت است؟

ویژگی فرستند

این نکات را رعایت کنید

ویژگی های پوسته و ظاهر ایمیل

سربرگ یا هدر

فوتر یا پانوشت

متن محتوا

ایمیل های مناسبتی بفرستیم؟

میزان ارسال؟

قیف فروش

صفحات فرود چیست؟ چند نوع است

نمونه صفحات فرود دیجی کالا

آموزش کامل نرخ تبدیل یا CRO

و …

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با تعاریف و اصول بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.