دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول معماری سبز

عنوان

مطالعه ای بر اصول معماری سبز

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 27
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی اصول معماری سبز در 27 اسلاید به صورت فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
9,900تومان
توضیحات

معماری سبز و اصول آن:

معماری سبز یک رویکرد متفاوت طراحی و ساختمان است که به منظور کاهش تأثیرات منفی بر محیط زیست و افزایش کیفیت زندگی انسان‌ ها ارائه شده است. این رویکرد به منظور استفاده از منابع طبیعی، کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست تأکید دارد. اصول معماری سبز شامل استفاده از مواد بازیافت شده، کاهش تولید زباله، بهینه‌ سازی مصرف انرژی، استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر، استفاده از سیستم‌ های تهویه طبیعی و افزایش تأثیرات مثبت بر سلامت و راحتی انسان‌ ها می‌ باشد.

استفاده از مواد بازیافت شده یکی از اصول اصلی این نوع معماری است. با استفاده از مواد بازیافت شده، مصرف منابع طبیعی کاهش می‌ یابد و همچنین زباله‌ های تولید شده کاهش می‌ یابد. علاوه بر این، استفاده از مواد بازیافت شده به کاهش گازهای گلخانه‌ ای کمک می‌ کند و در نتیجه به حفظ محیط زیست کمک می‌ کند.

کاهش مصرف انرژی نیز یکی دیگر از اصول این نوع معماری است. با بهینه‌ سازی ساختمان برای استفاده بهینه از نور خورشید، استفاده از سیستم‌ های عایق حرارتی و سرمایش و گرمایش هوشمند، مصرف انرژی قابل توجهی کاهش می‌ یابد. همچنین استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر مانند باد و خورشید نیز به کاهش مصرف انرژی کمک می‌ کند.

ساختمان‌ های سبز همچنین از سیستم‌ های تهویه طبیعی برای بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان استفاده می‌ کنند. استفاده از سبز بنگاه‌ ساختمان‌ های دارای سطح بالای تصفیه هوا و کاهش آلودگی هوا در داخل ساختمان منجر به بهبود سلامت و راحتی ساکنان می‌ شود.

با توجه به این اصول، معماران و طراحان سعی دارند تا در طراحی و ساخت ساختمان‌ ها، بهینه‌ سازی مصرف منابع، حفاظت از محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی انسان‌ ها را در نظر بگیرند. به عنوان یک روش نوین و پایدار در صنعت ساختمان، معماری سبز به عنوان یک روش جامع برای حل مسائل زیرساخت‌ های شهری و محافظت از محیط زیست شناخته شده است.

معماری سبز

فهرست مطالب:

مقدمه

اصول معماری سبز

حفاظت از انرژی

کار با اقلیم

کاهش استفاده از منابع جدید

احترام به کاربران

احترام به سایت

کل گرایی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول معماری سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.