دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع بام ها در ساختمان

عنوان

مطالعه ای بر انواع بام ها در ساختمان

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 43
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی انواع بام ها در ساختمان در 43 اسلاید به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
17,800تومان
توضیحات

بام یکی از عناصر مهم و اساسی ساختمان است که نقش بسیار مهمی در حفاظت از ساختمان و ایجاد زیبایی و استحکام آن دارد. انواع بام ها در ساختمان می توانند بسیار متنوع باشند و بسته به نوع ساختمان، آب و هوای منطقه و سلیقه صاحبان ساختمان متفاوت باشند.

برخی از انواع بام ها در ساختمان:

1. شیبدار: نوع شیبدار یکی از رایج ترین انواع است که شامل دو قسمت شیروانی و کفشک است. این نوع در مناطق با بارش باران و برف زیاد استفاده می شود، زیرا شیب آن اجازه می دهد آب و برف به راحتی از بام سرازیر شود و جلوگیری از تجمع آب و خراب شدن ساختمان را می کند.

2. مسطح: نوع مسطح یا همچنین به عنوان بام تراس شناخته می شود، نوع دیگری است که در ساختمان هایی با طراحی مدرن استفاده می شود. این نوع به عنوان یک فضای باز و پوششی برای تراس یا فضای خارجی ساختمان عمل می کند و معمولاً برای استفاده از آن در فصل های گرم سال مناسب است.

3. قوسی: نوع قوسی نوع دیگری است که شامل یک سری قوس های متصل به هم است. این نوع در ساختمان های با طراحی کلاسیک و آرامش بخش استفاده می شود و به آن زیبایی و جذابیت خاصی می بخشد و معمولاً در ساختمان های تاریخی و قدیمی دیده می شود.

4. پنجره دار: نوع پنجره دار یک نوع بام است که شامل پنجره هایی در بخش های مختلف آن است. این نوع به ساختمان نور و روشنایی بیشتری می بخشد و اجازه می دهد تا نور طبیعی به درون ساختمان نفوذ کند. همچنین، می تواند منظره ای زیبا و دیدنی را به ساختمان اضافه کند.

5. سبز: این نوع شامل روکشی از گیاهان و گل ها است. این نوع به ساختمان زیبایی و جذابیت خاصی می بخشد و همچنین به ایجاد محیط زیست پایدار کمک می کند و می تواند در کاهش گرمای شهری، بهبود کیفیت هوا و حفظ تراز رطوبت در ساختمان مؤثر باشد.

6. فلزی: نوع فلزی یک نوع بام است که شامل پوششی از مواد مانند فولاد، آلومینیوم یا آهن است. این نوع به ساختمان استحکام و مقاومت بیشتری می بخشد و همچنین می تواند در مقابل آتش سوزی و حریق مقاومت بیشتری داشته باشد.

بام

همانطور که مشاهده می کنید، انواع بام ها در ساختمان بسیار متنوع هستند و هر کدام از آنها ویژگی ها و مزایای خود را دارند. در انتخاب نوع بام مناسب برای ساختمان، عواملی مانند شرایط آب و هوایی منطقه، نیازهای ساختمان، استحکام و زیبایی را در نظر بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع بام ها در ساختمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.