دانلود پاورپوینت مبانی بازاریابی آشناسازی یا افیلیت مارکتینگ (Affiliate marketing)

عنوان

آشنایی با اصول بازاریابی آشناسازی یا افیلیت مارکتینگ (Affiliate marketing)

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 27
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به مبانی بازاریابی آشناسازی یا افیلیت مارکتینگ (Affiliate marketing) در 27 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
37,000تومان
توضیحات

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یک روش تبلیغاتی است که در آن فردی محصولات و خدمات یک شرکت را تبلیغ می‌ کند و در صورت موفقیت در فروش، پاداشی دریافت می‌ کند. در این روش، افراد با استفاده از لینک‌ های منحصر به فرد، محصولات را به مخاطبان تبلیغ می‌ کنند و هر فروش از طریق لینک آن‌ ها، به صورت خودکار ثبت و پاداش مالی برای آن‌ ها فعال می‌ شود.

این پاورپوینت در 27 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 2 آن قرار داده شده است:

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یک روش بسیار موثر در تبلیغات آنلاین است. در این روش، شرکت‌ ها می‌ توانند با جذب افرادی که دارای تاثیرگذاری در صنعت خاص هستند، محصولات خود را به صورت مستقیم به مخاطبان منتقل کنند. این روش برای شرکت‌ ها از لحاظ هزینه‌ ای بسیار مقرون به صرفه است، زیرا تنها در صورت موفقیت در فروش، پاداش به افیلیت‌ ها پرداخت می‌ شود.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 6 این پاورپوینت قرار داده شده است:

چگونگی کار

برای شرکت‌ ها، این روش بسیار ارزانتر از روش‌ های تبلیغاتی سنتی است. آن‌ ها نیازی به هزینه‌ های گسترده تبلیغات در رسانه‌ های مختلف ندارند و تنها در صورت موفقیت در فروش، پاداش به افیلیت‌ ها پرداخت می‌ کنند. این روش همچنین به شرکت‌ ها امکان می‌ دهد تا با جذب افراد تاثیرگذار در صنعت، به صورت مستقیم به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و به طور مستقیم با آن‌ ها ارتباط برقرار کنند.

برای افرادی که در افیلیت مارکتینگ شرکت می‌ کنند، این روش یک فرصت بزرگ است. آن‌ ها می‌ توانند با تبلیغ محصولات و خدمات شرکت‌ ها، درآمد قابل توجهی کسب کنند. این روش به آن‌ ها امکان می‌ دهد تا بدون نیاز به ساخت و مدیریت یک کسب و کار، درآمدزایی کنند و به صورت پاره‌وقت یا تمام‌وقت فعالیت کنند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 23 این پاورپوینت قرار داده شده است:

چالش ها و معایب

افیلیت مارکتینگ به عنوان یک روش تبلیغاتی بسیار مؤثر شناخته شده است و در بسیاری از صنایع و برندهای مختلف استفاده می‌ شود. این روش به شرکت‌ ها امکان می‌ دهد تا با هزینه کمتر، فروش بیشتری داشته باشند و به طور هوشمندانه بازاریابی کنند. همچنین، افرادی که در این روش شرکت می‌ کنند، می‌ توانند با تبلیغ محصولات شرکت‌ ها، درآمد قابل توجهی کسب کنند و به صورت مستقل و از راه دور فعالیت کنند.

افیلیت مارکتینگ

فهرست مطالب

  • افیلیت مارکتینگ
  • چگونگی کار آن
  • بازیگران
  • انواع همکاری در فروش
  • مزیت
  • کانال ها
  • مراحل اجرای همکاری در فروش
  • چالش‌ ها و معایب افیلیت مارکتینگ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مبانی بازاریابی آشناسازی یا افیلیت مارکتینگ (Affiliate marketing)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.