دانلود پاورپوینت مروری جامع بر بیماری های مغز و اعصاب

عنوان

نگاهی بر بیماری های مغز و اعصاب

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 320
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی جامع بیماری های مغز و اعصاب در 320 اسلاید به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
374,300تومان
توضیحات

انواع بیماری های مغز و اعصاب:

بیماری‌ های مغز و اعصاب گروهی از بیماری‌ ها هستند که بر روی سیستم عصبی تأثیر می‌ گذارند. این بیماری‌ ها می‌ توانند به صورت خودمختار یا از نتیجه بیماری‌ های دیگر باشند. بیماری‌ های مغز و اعصاب می‌ توانند به صورت مادرزادی یا اکتسابی باشند و ممکن است در هر سنی از زندگی اتفاق بیفتند.

بعضی از بیماری‌ های مغز و اعصاب شامل آسیب‌ های مغزی، سکته مغزی، التهاب مغز، سرطان مغز، صرع، پارکینسون، آلزایمر، مولتیپل اسکلروز، میگرن، اختلالات خواب و اعصاب، اختلالات حافظه و دمانس و … هستند.

علائم این بیماری:

بعضی از علائم و نشانه‌ های بیماری‌ های مغز و اعصاب شامل سردرد، سرگیجه، ضعف عضلات، تشنج، کاهش حافظه، تغییر در رفتار و شخصیت، اختلالات خواب، کاهش توانایی حرکتی و حسی، تشنج و … هستند.

درمان این بیماری‌ ها بستگی به نوع و شدت بیماری دارد. برخی از بیماری‌ های آن قابل درمان هستند و با داروها یا درمان‌ های فیزیکی قابل کنترل هستند. در حالی که بعضی از بیماری‌های ـآن قابل درمان نبوده و تنها می‌ توان به کنترل علائم آن پرداخت.

برای پیشگیری از بعضی از بیماری‌ های مغز و اعصاب مثل سکته مغزی و آلزایمر، بهتر است به رژیم غذایی سالم، فعالیت‌ های بدنی منظم، استفاده از داروهای مناسب و کاهش استرس توجه کرد.

اعصاب

با توجه به اینکه بسیاری از بیماری‌ های مغز و اعصاب ناشناخته هستند، تشخیص صحیح و به موقع بسیار مهم است. بنابراین در صورت داشتن هرگونه علائم و نشانه‌ ای که به این بیماری اشاره دارد، به پزشک مراجعه کرد و تست‌ های لازم را انجام داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مروری جامع بر بیماری های مغز و اعصاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.