دانلود پاورپوینت آشنایی با مبانی تبلیغات ریتارگتینگ (retargeting)

عنوان

مطالعه ای بر تبلیغات ریتارگتینگ

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 29
فرمت فایل : ppt - pptx نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به آشنایی با مبانی تبلیغات ریتارگتینگ (retargeting) به صورت فایل قابل ویرایش در 29 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
14,900تومان
توضیحات

تبلیغات ریتارگتینگ چیست؟

تبلیغات ریتارگتینگ یک روش بازاریابی دیجیتال است که به کمک آن می‌ توانید به افرادی که قبلاً با کسب و کار شما در تعامل بوده‌ اند، دوباره تبلیغات نمایش دهید. این روش به شما اجازه می‌ دهد تا به افرادی که قبلاً وب‌ سایت شما را بازدید کرده‌ اند یا با محصولات یا خدمات شما در ارتباط بوده‌ اند، پیام‌ های تبلیغاتی مخصوص نمایش دهید.

تبلیغات ریتارگتینگ بر اساس ردیابی رفتار کاربران در اینترنت انجام می‌ شود. به عنوان مثال، اگر یک فرد وب‌ سایت شما را بازدید کرده و سپس آن را ترک کرده است، شما می‌ توانید تبلیغات مرتبط با محصول یا خدمات خود را بر روی وب‌ سایت‌ ها و صفحات دیگری که این فرد بازدید می‌ کند، نمایش دهید.

این روش تبلیغاتی به شما این امکان را می‌ دهد که به فعالیت‌ های کاربران در اینترنت و واکنش آن‌ ها نسبت به تبلیغات شما واکنش نشان دهید. این امر به شما کمک می‌ کند تا بازدهی بالاتری از تبلیغات خود داشته باشید زیرا به دقت بیشتری به نیازهای و علاقه‌ های مخاطبان خود پاسخ خواهید داد.

به طور کلی، تبلیغات ریتارگتینگ به کسب و کارها این امکان را می‌ دهد تا بازاریابی هدفمندتر و اثربخش‌ تری را در مقابل مخاطبان خود انجام دهند. این روش به شما این امکان را می‌ دهد که به صورت مستقیم با فعالیت‌ های قبلی کاربران و واکنش آن‌ ها نسبت به تبلیغات شما در ارتباط باشید و بر اساس آن، استراتژی‌ های بازاریابی خود را بهینه‌ سازی کنید.

ریتارگتینگ

فهرست مطالب:

تبلیغات ریتارگتینگ

نحوه کار

تفاوت ریتارگتینگ و ریمارکتینگ

مراحل تبلیغات

بهترین روش‌ ها برای تبلیغات ریتارگتینگ

جمع بندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با مبانی تبلیغات ریتارگتینگ (retargeting)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پانزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.