دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع خدمات و شاخه های بانکداری الکترونیکی

عنوان

مطالعه ای بر موضوع بانکداری الکترونیکی

سال تهیه : 1403 تعداد اسلاید : 22
فرمت فایل : ppt - pptx نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به آشنایی با انواع خدمات و شاخه های بانکداری الکترونیکی به صورت فایل قابل ویرایش در 22 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
73,000تومان
توضیحات

بانکداری الکترونیکی، انقلابی در شیوه ارائه خدمات مالی به مشتریان ایجاد کرده است. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، بانک‌ها قادر شده‌اند تا خدمات خود را به صورت آنلاین و در هر زمان و مکان در اختیار مشتریان قرار دهند. این تحول بزرگ، باعث شده است تا بسیاری از امور بانکی که قبلاً نیاز به مراجعه حضوری به شعبه داشت، به صورت الکترونیکی انجام شود.

بانکداری الکترونیکی یکی از روش‌ های مدرن بانکداری است که به وسیله فناوری‌ های ارتباطی و اینترنتی امکانات مختلفی را به مشتریان ارائه می‌ دهد. این نوع بانکداری به مشتریان امکان می‌ دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب بانک، امور بانکی خود را انجام دهند.

این پاورپوینت در 22 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 2 آن قرار داده شده است:

بانکداری الکترونیکی چیست

مزایای بانکداری الکترونیکی بسیار متنوع است. از جمله این مزایا می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و هزینه، افزایش امنیت تراکنش‌ها، دسترسی آسان به خدمات بانکی، امکان انجام تراکنش‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز و کاهش ترافیک در شعب بانک‌ها اشاره کرد. با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی، مشتریان می‌توانند به راحتی حساب‌های خود را مدیریت کنند، پرداخت‌های خود را انجام دهند، وام درخواست کنند و از بسیاری خدمات دیگر بهره‌مند شوند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 7 این پاورپوینت قرار داده شده است:

بانک مجازی

بانکداری الکترونیکی، با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات مالی به صورت آنلاین، تحولی شگرف در صنعت بانکداری ایجاد کرده است. از جمله مزایای این نوع بانکداری می‌توان به دسترسی آسان و 24 ساعته به حساب‌ها، امکان انجام انواع تراکنش‌ها بدون نیاز به مراجعه حضوری، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، افزایش امنیت تراکنش‌ها با استفاده از فناوری‌های نوین، شفافیت در انجام معاملات و دسترسی به صورتحساب‌ها و امکان مقایسه‌ی محصولات و خدمات مختلف بانک‌ها اشاره کرد. با این حال، بانکداری الکترونیکی نیز با چالش‌هایی همراه است. از جمله معایب آن می‌توان به نیاز به دانش فنی و تجهیزات مناسب برای استفاده از خدمات آنلاین، نگرانی‌ها در خصوص امنیت اطلاعات شخصی و بانکی، احتمال بروز اختلالات فنی و قطع ارتباطات، محدودیت در ارائه برخی خدمات به صورت حضوری و همچنین افزایش وابستگی به فناوری اشاره کرد. علاوه بر این، برخی افراد به دلیل عدم آشنایی با فناوری‌های جدید ممکن است در استفاده از خدمات بانکی الکترونیکی با مشکل مواجه شوند. در واقع، می‌توان گفت که بانکداری الکترونیکی به عنوان یک ابزار قدرتمند، مزایای بسیاری برای مشتریان و بانک‌ها به همراه دارد. با این حال، برای بهره‌مندی کامل از این خدمات، لازم است که بانک‌ها به طور مداوم امنیت سیستم‌های خود را تقویت کرده و به آموزش مشتریان در خصوص استفاده ایمن از خدمات آنلاین بپردازند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 18 این پاورپوینت قرار داده شده است:

مزایا و خدمات بانکداری الکترونیک

انواع خدمات بانکداری الکترونیکی:

1. انتقال وجه الکترونیکی: این خدمات به مشتریان امکان می‌ دهد تا وجوه خود را به حساب‌ های دیگر انتقال دهند، پرداخت‌ های مختلف را انجام دهند و حتی پرداخت قبوض را انجام دهند.

2. بانکداری موبایل: این خدمات به مشتریان امکان می‌ دهد تا از طریق تلفن همراه خود به حساب بانکی خود دسترسی داشته باشند و امور بانکی خود را انجام دهند.

3. بانکداری آنلاین: این خدمات به مشتریان امکان می‌ دهد تا از طریق وب سایت یا نرم‌ افزار بانک، به حساب بانکی خود دسترسی داشته باشند و امور بانکی خود را انجام دهند.

4. کارت‌ های بانکی: کارت‌ های بانکی شامل کارت‌ های ATM، کارت‌ های اعتباری، کارت‌ های پیش‌ پرداخت و … است که به مشتریان امکان می‌ دهند تا به حساب بانکی خود دسترسی داشته باشند و از طریق ATM‌ ها و POS‌ ها پرداخت‌ های مختلف را انجام دهند.

5. خدمات پرداخت الکترونیک: این خدمات شامل درگاه‌ های پرداخت، پرداخت الکترونیک قبوض، پرداخت الکترونیک فروشگاه‌ ها و … است که به شرکت‌ ها و فروشگاه‌ ها امکان می‌ دهند تا از طریق اینترنت و فناوری‌ های الکترونیک، پرداخت‌ های مختلف را دریافت کنند.

6. خدمات مالیات الکترونیک: این خدمات به شرکت‌ ها و افراد حقوق‌ دار امکان مالیات‌ های خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کرده و گزارشات مالیاتی خود را ثبت کنند.

7. خدمات بورس الکترونیک: این خدمات به سرمایه‌ گذاران و بازار فعالان سبدهای سرمایه‌ گذاری، فرصت دسترسی به بازار سرمایه را در هر زمان و هر مکان فراهم می‌ آورد.

8. خدمات بانکداری الکترونیک در حوزه بین الملل: این خدمات به شرکت‌ ها و افراد کسب و کار فعال در حوزه بین الملل، فرصت دسترسی به خدمات بانکداری الکترونیک در سطح جهان را فراهم می‌ آورند.

9. خدمات مشتقات مالی: این خدمات به سرمایه گذاران فعال در بازار سرمایه، فرصت دسترسی به معاملات مشتقات مالی را فراهم می‌ آورند.

10. خدمات نظارت و امنیت: این خدمات به بانک‌ ها و شرکت‌ های فعال در حوزه بانکداری الکترونیک، فرصت نظارت و امنیت مناسب بر روی تراکنش‌ های الکترونیک را فراهم می‌ آورند.

بانکداری

بانکداری الکترونیک به علت سادگی، سرعت، هزینه کمتر، قابل دسترس بودن در هر زمان و هر مکان و …، جایگزین مناسب و منطقی برای بانکداری سنتی شده است.

فهرست مطالب:

  • مقدمه
  • بانکداری الکترونیکی چیست؟
  • انواع بانکداری الکترونیکی
  • دسته‌ بندی براساس ماهیت بانک ارائه‌ کننده خدمات
  • دسته‌ بندی براساس کانال‌ های خدمات‌ رسانی از راه دور
  • خدمات
  • انواع شاخه ها
  • مزایا
  • معایب

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع خدمات و شاخه های بانکداری الکترونیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.