دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی، میرزا حسن حسینی (11 فصل)

عنوان

مطالعه ای بر خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 295
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به مطالعه خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی، میرزا حسن حسینی (11 فصل) به صورت قابل ویرایش در 295 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
33,900تومان
توضیحات

کلیات بازاریابی بین المللی:

بازاریابی بین المللی یکی از مهمترین عوامل موفقیت در تجارت جهانی است. این حوزه به تبادل کالاها و خدمات بین کشورها و فراهم آوردن فرصت‌ های جدید برای کسب و کارها می‌ پردازد. با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و ارتباطات، بازاریابی بین المللی به یکی از مهمترین عوامل موفقیت در تجارت جهانی تبدیل شده است.

بازاریابی بین المللی شامل استفاده از روش‌ ها و استراتژی‌ های مختلف برای فروش محصولات و خدمات به مشتریان در سراسر جهان است. این شامل تحقیقات بازار، تعیین نقاط قوت و ضعف رقبا، شناخت مشتریان هدف، تعیین استراتژی بازاریابی، انتخاب کانال‌ های توزیع، تعیین قیمت و ارائه پشتیبانی به مشتریان است.

برای انجام این نوع بازاریابی، شرکت‌ ها باید با فرهنگ‌ ها، زبان‌ ها، قوانین و مقررات مختلف کشورها آشنا باشند. همچنین باید به تغییرات سریع در بازارهای جهانی و نوآوری‌ های فناورانه توجه کنند. از این رو، بازاریابی بین المللی نیاز به تجربه، دانش و استعداد است.

برای موفقیت در بازاریابی بین المللی، شرکت‌ ها باید استراتژی‌ های مناسب برای هر بازار را تعیین کنند. این شامل تعیین نقاط قوت و ضعف شرکت در هر بازار، تعیین نقاط قوت و ضعف رقبا، تحلیل محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان هر بازار، و تعیین استراتژی‌ های بازاریابی مناسب برای هر بازار است.

با توجه به اینکه بازارهای جهانی متنوع هستند، شرکت‌ ها باید استراتژی‌ های بازاریابی مخصوص به هر بازار را تعیین کنند. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است نیاز به استراتژی‌ های بازاریابی مخصوص به بازار چین داشته باشد که متفاوت از استراتژی‌ های بازاریابی در بازار اروپا یا آمریکا است.

بین المللی

در نهایت، چالش‌ های زیادی دارد اما اگر به درستی انجام شود، می‌ تواند به شرکت‌ ها فرصت‌ های جدید در بازارهای جهانی فراهم کند. به عنوان مثال، شرکت‌ ها ممکن است با استفاده از آن، بتوانند به فروشگاه‌ های جدید دست پیدا کنند، محصولات جدید را معرفی کنند و گسترش جغرافیای فعالیت خود را انجام دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی، میرزا حسن حسینی (11 فصل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.