دانلود پاورپوینت مروری جامع بر رفتار مصرف کننده

عنوان

مطالعه ای بر رفتار مصرف کننده

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 156
فرمت فایل : ppt - pptx نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی جامع رفتار مصرف کننده در 156 اسلاید به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
19,000تومان
توضیحات

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده یکی از مهمترین عواملی است که تأثیر زیادی بر روند بازار و اقتصاد دارد. رفتار مصرف کننده شامل تمام عملیاتی است که مصرف کننده در فرآیند خرید و مصرف کالا یا خدمات انجام می‌ دهد، از جمله انتخاب محصول، قیمت پرداختی، تبلیغات، برند، وضعیت اقتصادی و فرهنگی و …

این پاورپوینت در 156 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌ گیرد. یکی از این عوامل تبلیغات است. تبلیغات باعث شناخت بهتر مصرف کننده نسبت به محصولات و خدمات مختلف می‌ شود و تأثیر بسزایی در تصمیم‌ گیری مصرف کننده دارد. همچنین عوامل فرهنگی و اجتماعی نقش بسزایی دارند. برخی از افراد به دلیل فرهنگ و اعتقادات خود، به خرید محصولات ارگانیک و سالم تر تمایل دارند در حالی که برخی دیگر به دلیل وضعیت اقتصادی، به دنبال خرید محصولات ارزان‌ تر هستند.

عوامل اقتصادی نیز تأثیر بسزایی دارد. افراد با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خود، تصمیم‌ گیری در مورد خرید یا عدم خرید یک محصول را انجام می‌ دهند. قیمت، کیفیت و ارزش افزوده یک محصول نقش مهمی در تصمیم‌ گیری مصرف کننده دارد.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 153 این پاورپوینت قرار داده شده است:

نورو مارکتینگ

برند نیز یک عامل مهم است. بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل وجود برند خاص، به خرید یک محصول تمایل دارند. برخی از برندها به دلایل فرهنگی و اجتماعی برای افراد جذاب هستند و باعث می‌ شوند تا مصرف کننده به آن‌ ها علاقه مند شود.

به طور کلی، رفتار مصرف کننده تحت تأثیر عوامل مختلف قرار می‌گیرد و تأثیر زیادی بر روند بازار و اقتصاد دارد. بسیاری از شرکت‌ ها و برندها سعی در درک بهتر رفتار مصرف کننده دارند تا بتوانند استراتژی‌ های مناسب برای بازاریابی و فروش خود اتخاذ کنند.

رفتار

فهرست مطالب:

  • تعاریف و مفاهیم پایه
  • دیدگاه مصرف کننده
  • دیدگاه شرکت
  • تاثیر بازاریابی بر مصرف کننده
  • بازاریابی و فرهنگ
  • نقش های مصرف
  • مصرف کننده جهانی
  • اخلاق در بازاریابی و سیاست های دولت
  • طرح ریزی بازاریابی و رفتار مصرف کننده
  • تحقیقات رفتار مصرف کننده
  • رشته های علمی کمک کننده
  • موضوعات روانشناختی در رفتار مصرف کننده
  • محرک
  • انگیزش
  • تئوری انگیزشی برانگیختن
  • سلسله مراتب محرک ها
  • سلسله مراتب نیازهای مازلو
  • مدل vals-میچل
  • نظریه هرزبرگ
  • نظریه انتظار ورم
  • لذت گرایی
  • درک انگیزش
  • تحقیقات در مورد انگیزش
  • اهداف،ریسک و نااطمینانی
  • دشواری های اهداف
  • سلسله مراتب اهداف
  • سلسله مراتب اهداف برای خرید خودرو دست دوم
  • سلسله مراتب اهداف خرید خودرو دست دوم (طرح عملی)
  • طرح خریدار بی تجربه
  • ریسک و نااطمینانی
  • انواع ریسک
  • تصمیم گیری های شهودی
  • ناراحتی های پس از خرید
  • عکس العمل مردم در برابر نارضایتی
  • اقدامات مشتریان ناراضی
  • عوامل موثر در شکایت
  • شخصیتو خودپنداری
  • شاخص برکز و مایر
  • سبک زندگی
  • خودپنداری
  • ویژگی های خود پنداری
  • عناصر خود پنداری
  • ادراک
  • نقشه ادراکی
  • فرایند ادراک
  • ادراک زیر آستانه
  • یادگیری
  • مواردی که یادگیری نیستند
  • رویکرد محرک-پاسخ
  • نظریه یادگیری کلاسیکی
  • نظم شرطی سازی
  • شرطی سازی عاملی
  • یادگیری شناختی
  • جنبه های یادگیری شناختی
  • عوامل میانجی در فرایند یادگیری شناختی
  • عناصر یادگیری شناختی
  • نیاز به دانش
  • دانش محصول
  • دانش برند
  • دانش خرید
  • دانش از نحوه استفاده از محصول
  • دانش از روش های ترغیب
  • دانش از خود
  • منابع دانش مصرف کننده
  • ویژگی های نگرش
  • ابعاد نگرش
  • شکل گیری نگرش
  • اندازه گیری نگرش
  • نورومارکتینگ
  • مبانی نورومارکتینگ

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پاورپوینت مروری جامع بر رفتار مصرف کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 6 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.