دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر زندگی و ویژگی های ببر: انواع، شیوه زندگی و شکار و ساختار بدنی

عنوان

بررسی ویژگی های ببر

سال تهیه : 1403 تعداد اسلاید : 13
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی زندگی و ویژگی های ببر: انواع، شیوه زندگی و شکار و ساختار بدنی این حیوان به صورت فایل قابل ویرایش در 13 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
33,000تومان
توضیحات

خصوصیات ببرها:

ببر ها یکی از بزرگترین و قدرتمندترین گونه‌ های گربه‌ سان در جهان هستند. آن‌ ها به عنوان یکی از برترین شکارچیان زمین شناخته می‌ شوند و در بسیاری از مناطق جهان وجود دارند، از جمله آفریقا، آسیا و آمریکای شمالی.

این پاورپوینت در 13 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

محل زندگی ببرها

ببرها به دو گونه اصلی تقسیم می‌ شوند: ببرهای آفریقایی و ببرهای آسیایی. ببرهای آفریقایی بزرگترین گونه ببر در جهان هستند و معمولاً در سواحل و مناطق جنگلی آفریقا زندگی می‌ کنند. ببرهای آسیایی نیز کمی کوچکتر هستند و در مناطق جنگلی و کوهستانی آسیا مشاهده می‌ شوند.

ببرها به صورت تک‌ تک یا گروه‌ های کوچک زندگی می‌ کنند و اغلب فعالیت‌ های شبانه دار دارند. آن‌ ها شکارچی حرفه‌ ای هستند و معمولاً به دام حیوانات بزرگ مانند گوزن و بوفالو می‌ افتند. ببرها با استفاده از حس بینایی خوب، سرعت و قدرت فوق‌ العاده خود، شکار خود را با موفقیت انجام می‌ دهند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 11 این پاورپوینت قرار داده شده است:

طبیعت

ببرها دارای ساختار بدنی قوی و انعطاف‌ پذیر هستند. آن‌ ها پوست خشک و نرم دارند که به آن‌ ها کمک می‌ کند در محیط‌ های گرم و خشک زندگی کنند. همچنین، ببرها دارای دست‌ های قوی با ناخن‌ های تیز هستند که برای شکار و پریدن به درختان استفاده می‌ شود.

ببر

ببرها به عنوان یک نماد قدرت، زبردستی و غیرت شناخته می‌ شوند و از دیدگاه فرهنگی در بسیاری از جوامع به عنوان حیوانات مقدس و پرستش شده تلقی می‌ شوند. این حیوانات همچنین نقش مهمی در حفظ تعادل در اکوسیستم‌ های خود بازی می‌ کنند و از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر زندگی و ویژگی های ببر: انواع، شیوه زندگی و شکار و ساختار بدنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.