دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر سازمان های چابک

عنوان

نگاهی بر سازمان های چابک

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 41
فرمت فایل : ppt - pptx نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی سازمان های چابک در 41 اسلاید به صورت فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
27,000تومان
توضیحات

تعریف سازمان های چابک

سازمان های چابک یا Agile Organizations به عنوان یک مدل سازمانی جدید و نوظهور شناخته می‌ شوند که به منظور افزایش انعطاف‌ پذیری و سرعت عمل در مقابل تغییرات محیطی و نیازهای مشتریان طراحی شده‌ اند. این سازمان ها از روش‌ ها و فرآیندهایی استفاده می‌ کنند که به آن‌ ها اجازه می‌ دهد تا با تغییرات سریع و پویا در بازارها و صنایع رقابت کنند.

این پاورپوینت در 41 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

تولید چابک

سازمان های چابک معمولا از ساختار سلسله مراتبی و بوروکراتیک سنتی دوره می‌ کنند و به جای آن از تیم‌ های خودمدیریت، انعطاف‌ پذیری بالا، و تصمیم‌ گیری سریع و موثر استفاده می‌ کنند. این سازمان ها اغلب به صورت شبکه‌ ای و خودسازماندهی عمل می‌ کنند و اعضای تیم‌ ها با توجه به نیازها و فرصت‌ های بازار به صورت هوشمندانه تصمیم‌ گیری می‌ کنند.

این سازمان ها بر اساس اصول Agile Manifesto عمل می‌ کنند که شامل اولویت دادن به افراد و تعاملات بر روی فرآیندها و ابزار، ارائه محصولات قابل استفاده به صورت مداوم، همکاری با مشتریان و پاسخگویی به تغییرات سریع است.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 37 این پاورپوینت قرار داده شده است:

سازمان

برخلاف سازمان های سنتی که به صورت خطی و پروژه محور عمل می‌ کنند، سازمان های چابک به صورت چرخشی و محور تولید محصول عمل می‌ کنند. آن‌ ها به جای تمرکز بر روی برنامه‌ ریزی دقیق و کامل، از روش های تست و یادگیری سریع استفاده می‌ کنند که این به آن‌ ها کمک می‌ کند تا به سرعت به تغییرات درخواست شده توسط مشتریان پاسخ دهند.

سازمان های چابک علاوه بر اینکه از فرآیندهای تولید نرم‌افزار استفاده می‌ کنند، در حال حاضر در صنایع دیگر نیز به عنوان یک الگو برتر شناخته شده اند. آن‌ها بر روی توسعه محصولات قابل استفاده و پاسخگو به نیازهای مشتریان تمرکز دارند و به جای رقابت بر روی قطعات بازار، بر روی خلق ارزش برای مشتریان خود تمرکز دارند.

چابک

به طور خلاصه، سازمان های چابک به عنوان یک الگو بسیار جذاب و کارآمد در جهت افزایش اثربخشی و انعطاف‌ پذیری سازمان ها شناخته می‌ شوند. آن‌ ها با استفاده از فرآیندهای تصمیم گیری سریع، همکاری فعال با مشتریان، و توسعه پایدار محصولات قابل استفاده، به سرعت در بازار رقابت می‌ کنند و این امر باعث موفقیت آن‌ ها در جذب و نگهداری مشتریان جدید می‌ شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر سازمان های چابک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.