دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر سنگ های رسوبی

عنوان

نگاهی بر سنگ های رسوبی

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 28
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی سنگ های رسوبی در 28 اسلاید به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
24,900تومان
توضیحات

سنگ های رسوبی چگونه تشکیل می شوند؟

سنگ های رسوبی یکی از انواع سنگ‌ ها است که به وسیلهٔ رسوب‌ های انتقال یافته و به صورت لایه‌ های متعدد تشکیل شده‌ اند. این سنگ‌ ها از ذرات معدنی، مواد آلی و مواد معدنی غیر آلی تشکیل شده‌ اند که از طریق فرآیندهای رسوب‌ زایی، فرآیندهای دیاژنز و فرآیندهای تشکیل سنگ شکل گرفته‌ اند.

سنگ های رسوبی معمولاً در محیط‌ های رسوب‌ زایی مانند رودخانه‌ ها، دریاچه‌ ها، ساحل‌ ها و دریاها تشکیل می‌ شوند. این سنگ‌ ها شامل سنگ‌ های نرم مانند شیل، سنگ‌ های متوسط مانند شن و سنگ‌ های سخت مانند ماسه و سنگ آهک هستند.

سنگ های رسوبی دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی هستند که به عنوان نشانگرهای محیطی و زمانی برای فرآیندهای زمین‌ شناسی استفاده می‌ شوند. این سنگ‌ ها ممکن است حاوی فسیل‌ های گیاهی یا جانوری باشند که به بررسی تاریخچه زمین و فرآیندهای زمین‌ شناسی کمک می‌ کنند.

در زمین‌ شناسی، سنگ‌ های رسوبی به عنوان شواهد اصلی برای بررسی تاریخچه زمین، تغییرات در محیط زیست و فرآیندهای زمین‌ شناسی استفاده می‌ شوند. این سنگ‌ ها معمولاً به عنوان نمونه‌ های مطالعات زمین‌ شناسی در حوزه‌ های مختلف از جمله نفت و گاز، منابع آب، محیط زیست و معادن استفاده می‌ شوند.

رسوبی

فهرست مطالب:

مقدمه

اندازه دانه‌ ها

شکل دانه

کرویت

گردشدگی

بافت سطح دانه

انواع

سنگ آهک

سنگ تراورتن

سنگ مرمر

کاربرد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر سنگ های رسوبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.