دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم تولید انعطاف پذیر، Flexible Manufacturing System (FMS)

عنوان

مروری بر سیستم تولید انعطاف پذیر

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 20
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی مفهوم سیستم تولید انعطاف پذیر، Flexible Manufacturing System (FMS) به صورت فایل قابل ویرایش در 20 اسلاید پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
71,400تومان
توضیحات

انعطاف پذیری در تولید چیست؟

سیستم تولید انعطاف پذیر یک سیستم تولید است که قابلیت سرعت واکنش به تغییرات درخواست مشتریان را دارد. این سیستم ها به شرکت ها این امکان را می دهند که به سرعت واکنش نشان دهند و تغییرات در محصولات و خدمات خود را اعمال کنند، به منظور رضایت مشتریان و رقابت پذیری در بازار.

این سیستم به شرکت ها این امکان را می دهد که به سرعت واکنش نشان دهند و تغییرات در محصولات و خدمات خود را اعمال کنند. این امر به شرکت ها کمک می کند تا بهبود عملکرد و کارایی خود را افزایش دهند و همچنین بهبود رضایت مشتریان را فراهم کنند.

این سامانه از فرآیندهای تولید انعطاف پذیر استفاده می کند که به شرکت ها این امکان را می دهد تا به سرعت و با کیفیت بالا محصولات جدید را تولید کنند. این فرآیندها شامل تغییرات در خطوط تولید، استفاده از فن آوری های جدید و بهبود فرآیندهای تولید موجود می شود.

همچنین به شرکت ها کمک می کند تا با نوآوری و تغییرات در محصولات خود، بازارهای جدید را فتح کنند و به منظور رشد و توسعه کسب و کار خود، به سرعت واکنش نشان دهند. این سیستم ها به شرکت ها این امکان را می دهند که بازارهای جدید را شناسایی کرده و محصولات خود را به سرعت بازاریابی کنند.

در نتیجه، سیستم تولید انعطاف پذیر به شرکت ها این امکان را می دهد که با سرعت و با کیفیت بالا به تغییرات درخواست مشتریان و بازار پاسخ دهند. این سیستم ها به شرکت ها کمک می کنند تا با استفاده از فرآیندهای تولید انعطاف پذیر، عملکرد و کارایی خود را بهبود بخشیده و رضایت مشتریان خود را بهبود بخشیده و در نتیجه بازار پذیری و سودآوری خود را افزایش دهند.

تولید

فهرست مطالب:

مقدمه

تولید انعطاف پذیر چیست؟

مراحل انعطاف پذیری

دیدگاه ها

مطالعه موردی

نتیجه گیری

نمونه عملی

منابع

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم تولید انعطاف پذیر، Flexible Manufacturing System (FMS)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.