دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم عامل لینوکس (Linux)

عنوان

مروری بر سیستم عامل لینوکس (Linux)

سال تهیه : 1403 تعداد اسلاید : 101
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به آشنایی با سیستم عامل لینوکس (Linux) در 101 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
63,000تومان
توضیحات

سیستم عامل لینوکس (Linux)

لینوکس یک سیستم عامل رایگان و منبع باز است که ابتدا توسط لینوس توروالدز در سال 1991 ایجاد شد. این سیستم عامل بر پایه یونیکس است و به عنوان یک سیستم عامل قدرتمند و پایدار شناخته می‌ شود که برای انواع مختلف دستگاه‌ ها و سرورها قابل استفاده است.

این پاورپوینت در 101 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 2 آن قرار داده شده است:

سیستم عامل لینوکس

لینوکس به دلیل ویژگی‌ های امنیتی، انعطاف‌ پذیری و قابلیت اطمینان خود، در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب‌ ترین سیستم‌ های عامل در دنیا شناخته می‌ شود. این سیستم عامل به صورت رایگان در دسترس است و توسط یک جامعه بزرگ از توسعه‌ دهندگان و کاربران حمایت می‌ شود.

لینوکس دارای یک هسته قدرتمند است که به عنوان مبنای سیستم عامل استفاده می‌ شود. این هسته قادر است تا باعث اجرای برنامه‌ ها و فرآیندهای مختلف شود و به عنوان یک رابط بین سخت‌ افزار و نرم‌ افزار عمل می‌ کند. همچنین، لینوکس دارای یک مجموعه گسترده از ابزار و برنامه‌ های کاربردی است که به کاربران امکان می‌ دهد تا از طریق آن‌ ها به اجرای برنامه‌ ها و خدمات مختلف بپردازند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 98 این پاورپوینت قرار داده شده است:

بررسی

با توجه به معماری منبع باز لینوکس، کاربران می‌ توانند به راحتی سفارشی‌ سازی و تغییرات لازم را در سیستم عامل خود اعمال کنند. همچنین، به دلیل مجوز GPL (مجوز عمومی همگانی GNU)، کاربران مجاز به استفاده، تغییر، توزیع و حتی فروش لینوکس هستند.

با پشتیبانی از انواع مختلف سخت‌ افزار و پشتیبانی از تکنولوژی‌ های پیشرفته مانند مجازی‌ سازی و کانتینرها، لینوکس به عنوان یک سیستم عامل مناسب برای سرورها، دستگاه‌ های جاسازی (embedded devices)، دستگاه‌ های همراه و حتی رایانه‌ های شخصی شناخته می‌ شود.

سیستم عامل لینوکس

در نتیجه، این سیستم عامل قدرتمند، امن و پایدار است که به عنوان گزینه‌ ای مناسب برای افراد و سازمان‌ ها با نیازهای مختلف فناوری اطلاعات شناخته می‌ شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم عامل لینوکس (Linux)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + چهارده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.