دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر شخصیت و رفتار مصرف کننده

عنوان

مروری بر شخصیت و رفتار مصرف کننده

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 36
فرمت فایل : ppt - pptx نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی موضوع شخصیت و رفتار مصرف کننده به صورت فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
47,000تومان
توضیحات

عوامل تاثیر گذار بر رفتار مصرف کننده

شخصیت و رفتار مصرف کننده به شدت تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌ گیرد. این عوامل شامل وضعیت اقتصادی، فرهنگ و تربیت، تجربیات گذشته، تبلیغات و تأثیر گذاری های اجتماعی و فردی است. هر فرد بر اساس این عوامل دارای یک شخصیت و رفتار مصرف کننده خاص است که می‌تواند باعث شود که او به عنوان یک مصرف کننده مسئول و هوشمند یا یک مصرف کننده بی‌ توجه و بی‌ انضباط شناخته شود.

این پاورپوینت در 36 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

شخصیت و رفتار مصرف کننده

شخصیت مصرف کننده ممکن است تحت تأثیر وضعیت اقتصادی خود قرار گیرد. افراد با درآمد بالا ممکن است به عنوان مصرف کننده‌ های بزرگ و لوکس شناخته شوند، در حالی که افراد با درآمد پایین ممکن است به عنوان مصرف کننده‌ های صرفه جو و صرفه جو تر شناخته شوند. همچنین، فرهنگ و تربیت نقش مهمی در شکل‌ گیری شخصیت مصرف کننده دارد. افرادی که در خانواده‌ هایی با فرهنگ مصرف پول بالا بزرگ شده‌ اند، ممکن است به عنوان مصرف کننده‌ های بزرگ و لوکس شناخته شوند، در حالی که افرادی که در خانواده‌ هایی با فرهنگ صرفه جو بزرگ شده‌ اند، ممکن است به عنوان مصرف کننده‌ های صرفه جو و صرفه جو تر شناخته شوند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 22 این پاورپوینت قرار داده شده است:

شخصیت و رنگ

تجربیات گذشته نیز می‌ تواند بر شخصیت و رفتار مصرف کننده تأثیر بگذارد. افرادی که تجربه خوبی از خرید و مصرف کالاها داشته‌ اند، ممکن است به عنوان مصرف کننده‌ های اعتماد به نفس و بزرگ شناخته شوند، در حالی که افرادی که تجربه ناخوشایندی از خرید و مصرف کالاها داشته‌ اند، ممکن است به عنوان مصرف کننده‌ های نگران و ناامید شناخته شوند.

علاوه بر این، تبلیغات و تأثیر گذاری های اجتماعی و فردی نیز ممکن است بر شخصیت و رفتار مصرف کننده تأثیر بگذارد. تبلیغات و تأثیر گذاری های اجتماعی ممکن است باعث شود که افراد به عنوان مصرف کننده‌ های آگاه و هوشمند یا گول خورده و بدون اطلاعات شناخته شوند.

رفتار

در نهایت، شخصیت و رفتار مصرف کننده به طور کلی به عوامل گوناگونی بستگی دارد و همچنین ممکن است با گذشت زمان و تغییرات در شرایط فردی و اجتماعی تغییر کند. این نکته حائز اهمیت است که همواره به عنوان یک مصرف کننده هوشمند و مسئول عمل کرده و از تأثیرات مختلف بر روی شخصیت و رفتار خود آگاه باشید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر شخصیت و رفتار مصرف کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.