دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر فرسودگی شغلی در محیط کاری

عنوان

فرسودگی شغلی در محیط کاری

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 48
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی موضوع فرسودگی شغلی در محیط کاری در 48 اسلاید به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
39,000تومان
توضیحات

فرسودگی شغلی چیست؟

فرسودگی شغلی به وضعیتی اطلاق می‌ شود که در آن کارمندان به دلیل فشارها و استرس‌ های مداوم در محیط کاری، احساس خستگی، عدم رضایت و کاهش عملکرد کاری می‌ کنند. این وضعیت معمولاً به دلیل عوامل مختلف از جمله بار کاری زیاد، نداشتن حمایت مناسب از سوی سازمان، کنترل ناصحیح بر تعادل بین کار و زندگی شخصی و عدم توانایی در مدیریت استرس رخ می‌ دهد.

این پاورپوینت در 47 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

فرسودگی شغلی

فرسودگی شغلی می‌ تواند تأثیرات منفی بسیاری بر روحیه و سلامت کارمندان داشته باشد. برخی از علائم فرسودگی شغلی شامل افزایش خستگی و خواب آلودگی، کاهش تمرکز و توانایی تصمیم‌گیری، افزایش تعداد خطاها و کاهش عملکرد کاری، افزایش تنش‌ ها و تعارضات در روابط کاری و خانوادگی، افزایش احساس ناامیدی و بی‌ ارزشی و کاهش رضایت شغلی می‌ باشد.

عوامل مختلفی می‌ توانند به فرسودگی شغلی منجر شوند. بار کاری زیاد و فشارهای ناشی از ضرورت انجام وظایف در مدت زمان کوتاه، عدم حمایت سازمانی و عدم تعادل بین کار و زندگی شخصی، عدم ارتباط و ارتباط ناسالم با همکاران و مدیران، کنترل ناصحیح بر استرس و عدم توانایی در مدیریت آن، عدم شناخت و تعیین هدف‌ های شغلی مناسب و عدم امکانات لازم برای انجام وظایف به عنوان برخی از عوامل مهم در ایجاد فرسودگی شغلی هستند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 40 این پاورپوینت قرار داده شده است:

پیشگیری

برای پیشگیری و مدیریت فرسودگی شغلی، مهم است که سازمان‌ ها و کارفرمایان اقدامات مناسبی را انجام دهند. این اقدامات شامل تعیین بار کاری مناسب و توزیع مناسب وظایف، ارائه حمایت و پشتیبانی مناسب به کارمندان، ایجاد فضای کاری سالم و مثبت، تشویق به تعادل بین کار و زندگی شخصی، ارائه آموزش‌ های مدیریت استرس و توانایی‌های مقابله با آن، تشویق به ارتباطات سالم و موثر در محیط کاری و ارائه فرصت‌ های شغلی مناسب به کارمندان می‌ باشد.

فرسودگی شغلی

به طور خلاصه، فرسودگی شغلی یک وضعیت نامطلوب در محیط کاری است که باعث کاهش عملکرد و رضایت کارمندان می‌ شود. برای پیشگیری از آن، لازم است که سازمان‌ ها اقدامات مناسبی را در جهت کاهش فشارها و استرس‌ ها و ایجاد محیط کاری سالم و مثبت انجام دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مطالعه ای بر فرسودگی شغلی در محیط کاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.