دانلود پاورپوینت مبحث جنین

عنوان

آشنایی با دوره جنینی

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 80
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این پاورپوینت در قالب (تم) زیبا و بسیار حرفه ای در مورد آشنایی با مبحث دوران جنینی به صورت فایل حرفه ای و قابل ویرایش در 80 اسلاید گردآوری شده است. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
29,900تومان
توضیحات

دوران جنین

جنین یک مرحله مهم در توسعه بشر است که در دوران بارداری شکل می‌گیرد. جنین در واقع نتیجه ترکیب ژنتیکی دو والدین است و از طریق فرآیند تخمک‌ گذاری و پرورش در رحم مادر تشکیل می‌ شود.

دوران جنینی به طور معمول در حدود ۸ هفته پس از بارداری شروع می‌ شود و تا حدود ۸ هفته دیگر ادامه دارد. در این مدت، جنین به طور پیوسته درون رحم رشد می‌ کند و ساختارهای پایه از جمله سیستم عصبی، قلب و عروق، اعضای داخلی و اندام‌ ها را تشکیل می‌دهد.

در طول این دوران، جنین به صورت پیوسته درون رحم به منظور تامین نیاز های غذایی و اکسیژن به وسیله پلاسمای خون مادر قرار دارد. همچنین، سیستم عصبی آن نیز در این مدت توسعه می‌ یابد و ارتباط با سیستم عصبی مادر برقرار می‌ شود.

همچنین در طول این دوران، جنین نیز به طور فزاینده اندام‌ های خود را تشکیل می‌ دهد. این اندام‌ ها شامل قلب، کبد، ریه، کلیه، مغز و استخوان‌ ها هستند. در این مرحله، جنین نسبتاً آسوده و آرام است و به طور کلی حرکات آن به صورت ناچیز و کمیاب است.

با گذشت زمان و پایان این دوره، جنین به مرحله جنینی خود رسیده و از حالت خوابیده بیدار می‌ شود. در این مرحله، وی شروع به حرکت کرده و احساس درد و لذت را تجربه می‌ کند. همچنین، سیستم عصبی آن نیز به طور کامل توسعه یافته و ارتباط با سایر سیستم‌ های بدن را برقرار می‌ کند.

این دوران یک مرحله بسیار حساس و مهم در توسعه بشر است. هرگونه تغییر یا مشکل در این مرحله می‌تواند منجر به عوارض جدی و ماندگار در سلامت جنین شود. بنابراین، مراقبت مناسب از خود و جنین در طول این دوره بسیار حائز اهمیت است.

جنین

در نهایت، با پایان این دوره، وقت تولد رسیده است. این مرحله نشان دهنده پایان دوران بارداری و شروع دوران نوزادی است که با تولد جنین آغاز می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مبحث جنین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + بیست =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.