دانلود پاورپوینت بهره گیری از فناوری متاورس در زمینه بهبود صنعت گردشگری و توریسم

عنوان

بررسی بهره گیری از فناوری متاورس در زمینه بهبود صنعت گردشگری و توریسم

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 26
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بهره گیری از فناوری متاورس در زمینه بهبود صنعت گردشگری و توریسم در 26 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
27,000تومان
توضیحات

فناوری متاورس در زمینه بهبود صنعت گردشگری و توریسم

این پاورپوینت در مورد فناوری متاورس در زمینه بهبود صنعت گردشگری و توریسم می باشد که برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. فناوری اطلاعات و ارتباطات توانسته است تا با بهره گیری از فناوری هایی همچون متاورس، تغییرات گسترده ای را در زمینه های مختلف ایجاد نماید که از آن جمله می توان به حوزه گردشگری و توریسم اشاره نمود. در این راستا، می توان کاربردهای گسترده ای را برای ارائه دهندگان خدمات گردشگری و همچنین خود گردشگران متصور شد. ارائه دهندگان و مصرف کنندگان خواهند توانست تا تجربیات جدیدی را در زمینه های رزرو پروازها، هتل ها و … به دست آورند. همچنین در این زمینه می توان به برگزاری تورهای مجازی نیز اشاره نمود.

این پاورپوینت در 26 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 4 آن قرار داده شده است:

متاورس در گردشگری

اینترنت از همان سال های گسترش خود توانست تا شیوه های استراتژیکی و عملیاتی حوزه گردشگری را دستخوش تغییرات فراوانی قرار دهد. تلفن های هوشمند با بهره گیری از اینترنت توانستند تا معنای جدیدی به حوزه گردشگری دهند و ارائه دهندگان خدمات مانند آژانس های مسافرتی و هتل ها توانستند تا از این ابزار برای تبلیغات بهتر خدمات خود استفاده نمایند. در این راستا، موضوع رقابت پذیری نیز معنای جدیدی به خود گرفت.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 23 این پاورپوینت قرار داده شده است:

چالش ها

توسعه سریع گوشی های هوشمند و تجارت موبایلی، پتانسیل های خود را در توسعه این فناوری ها نشان داده اند. همچنین، توسعه شبکه های اینترنتی 5G، اینترنت اشیا (IoT) و شبیه سازی های سه بعدی، نیز پایه های شکل گیری متاورس در حوزه گردشگری شده اند. این موضوع، فرصت های بی سابقه ای را برای مدیریت و بازاریابی گردشگری و همچنین تعامل همه جانبه با ذینفعان ایجاد کرده است. گردشگران می توانند قبل از خرید خدمات، پیش نمایشی از مقاصد و خدمات مقاصد گردشگری مشاهده نمایند.

فناوری متاورس در زمینه بهبود صنعت گردشگری و توریسم

در این پاورپوینت نیز متاورس به عنوان ابزار همگرایی بین جهان فیزیکی و دیجیتال تعریف شده اند که در آن کاربران می توانند به طور یکپارچه در زمینه های شغلی، آموزش، سلامت، سرگرمی و … در تعامل باشند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت بهره گیری از فناوری متاورس در زمینه بهبود صنعت گردشگری و توریسم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 3 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.